ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر شرکت Starbreeze را در ساخت هدست واقعیت مجازی اش یاری خواهد داد

Starbreeze شرکتی است که تازه ورود خود به حوزه واقعیت مجازی (و به صورت کلی تر سخت افزار) را جشن می گیرد اما با وجود همین سابقه کوتاه، موفق شده نام های بزرگی را با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

Starbreeze شرکتی است که تازه ورود خود به حوزه واقعیت مجازی (و به صورت کلی تر سخت افزار) را جشن می گیرد اما با وجود همین سابقه کوتاه، موفق شده نام های بزرگی را با خود همراه نماید.

استودیوی سازنده بازی تیراندازی Payday 2 فاش ساخته که ایسر قرار است آن را در طراحی، تولید و فروش هدست واقعیت مجازی اش که StarVR نام دارد یاری نماید و برای این منظور حتی در نظر دارند که یک گروه مشترک را تشکیل دهند.

در هر حال با انتشار این خبر روشن شده، ایسر که از قدیمی های صنعت کامپیوتر دنیا محسوب می شود ظاهرا غیر از تولید کامپیوترهای مناسب برای واقعیت مجازی در زمینه های دیگری نیز فعالیت دارد. گفتنی است که استودیوی Starbreeze پیشتر از کمک شرکت های دیگری از جمله توشیبا نیز در این مسیر بهره گرفته اما تشکیل ائتلاف برای این منظور بهتر می تواند آن را به یکی از بازیگران کلیدی در این صنعت بدل نماید.

در مورد ایسر هم باید بگوییم که این کار صرفا یک تجربه جدید برای آن محسوب نمی شود و همکاری اش با این استودیو و البته تلاش هایی که در زمینه موبایل انجام می دهد را می توان واکنشی به افول بازار پی سی دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی