ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت nubia Z11 Max در تاریخ 18 خردادماه امسال از سوی ZTE معرفی خواهد شد

Nubia از شرکت های تابعه ZTE است که تا به حال اسمارت فون های متعددی را عموما در چین معرفی کرده است. این کمپانی در ماه ژانویه و در جریان برگزاری نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

Nubia از شرکت های تابعه ZTE است که تا به حال اسمارت فون های متعددی را عموما در چین معرفی کرده است. این کمپانی در ماه ژانویه و در جریان برگزاری نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی لاس وگاس موسوم به CES دامنه nubia.com را راه اندازی کرد که دلیلی بر تلاش های آن برای حضور در بازارهای بیشتری فراتر از آسیاست..

نابیا چندی پیش nubia Z11 Mini را معرفی کرد و موبایل های Z11 و Z11 Max آن نیز اخیرا گواهینامه TENAA را دریافت کردند و حالا بسیاری از کاربران [خصوصا چینی ها] بی صبرانه منتظر معرفی و عرضه این دستگاه ها به بازار هستند. اخیرا نیز شواهد و اطلاعات تازه ای به دست آمده که نشان می دهد Z11 Max احتمالا به زودی از راه می رسد.

Nubia تایید کرده که Z11 Max هجدهم خردادماه از راه می رسد و اگر نگاهی به پوستر منتشر شده از سوی این شرکت داشته باشید علاوه بر تایید وجود این فبلت و تاریخ عرضه آن، یک فوتبالیست را هم مشاهده خواهید کرد.

این فوتبالیست کریستیانو رونالدو است که اخیرا به عنوان سفیر برند نابیا برگزیده شده و آنطور که به نظر می آید این شرکت استفاده از رونالدو را در تبلیغات خود آغاز نموده. حال اگر تاییده سازمان مخابراتی چین و لیست اطلاعات منتشر شده از سوی آن صحت داشته باشند، nubia Z11 Max نمایشگری 6 اینچی با رزلوشن فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) دارد و از چیپست هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 652 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 بهره می برد.

دوربین اصلی این موبایل 16 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی هشت مگاپیکسلی روی آن خودنمایی می کند. انرژی مورد نیاز این موبایل از طریق یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد و برای حفظ امنیت کاربران دستگاه نیز یک حسگر اثرانگشت در بخش پشتی بدنه  قرار گرفته.

نسخه 5.1.1 آبنبات چوبی اندروید از قبل روی این موبایل نصب گردیده که به رابط کاربری اختصای Nubia مزین گردیده است. این فبلت نیز چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و می توانید انتظار داشته باشید که از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی کند. استانداردهای ارتباطی تعریف شده برای فبلت مورد بحث نیز به  4G LTE و VoLTE خلاصه می شوند.

Nubia-Z11-Max-TENAA_1 Nubia-Z11-Max-TENAA_2 Nubia-Z11-Max-TENAA_3 Nubia-Z11-Max-TENAA_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    8 گیگ رم ؟ واقعا؟

مطالب پیشنهادی