ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هنرپیشه هندی از ساخت هدست واقعیت مجازی توسط اپل خبر داد؛ واقعیت یا سوء تفاهم؟

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید تیم کوک مدیرعامل اپل هم اکنون در هند به سر می برد و پیشتر دیداری هم با نخست وزیر این کشور داشته تا با او در مورد آینده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید تیم کوک مدیرعامل اپل هم اکنون در هند به سر می برد و پیشتر دیداری هم با نخست وزیر این کشور داشته تا با او در مورد آینده محصولات این شرکت در هند سخن بگوید. ظاهرا آقای کوک در این سفر با تعدادی از افراد تاثیرگذار و صاحب نفوذ این کشور نیز ملاقاتی داشته که از آن جمله می توان به Emraan Hashmi بازیگر معروف اشاره نمود.

این بازیگر نیز بعد از دیدار خود، تصویری از خود و آقای کوک را همراه با این زیرنویس منتشر کرده که «با اشتیاق منتظر [دستگاه] واقعیت مجازی اپل هستیم».

البته واقعیت مجازی تکنولوژی کاملا نوینی محسوب می شود و حالا شرکت های زیادی در تلاشند تا دست به کارهای مبتکرانه و هیجان انگیز با استفاده از آن بزنند. از همین رو چندان دور از ذهن نخواهد بود اگر دریابیم که این شرکت نیز سعی دارد به حوزه واقعیت مجازی ورود پیدا کرده و هدست  اختصاصی خود را برای آن ارائه دهد.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که این شرکت پتنت های مختلفی برای عینک واقعیت مجازی خود به ثبت رسانده است و حتی در وبسایتش نیز خبر داده که قصد استخدام نیرو در این رابطه را دارد که همه اینها به خوبی نشان می دهند اپل کاملا در مورد تصمیم خود برای ورود به این حوزه جدی است.

اما با در نظر داشتن اینکه هنوز محصولی از سوی آن اعلام نشده، و عادت همیشگی این شرکت در مخفی کاری و پنهان نگه داشتن امور، بعید به نظر می آید که تیم کوک چنین موضوعی را با فردی مانند Emraan Hashmi در میان گذاشته باشد که حتی آشنایی لازم را با فرایندهای تولید آن ندارد.

اینطور می شود حدس زد که نوعی سوء تفاهم در این باره رخ داده باشد؛ احتمالا این هنرپیشه هندی از کوک در مورد رقیبی برای Android VR سوال کرده و در همان گفتگوهای غیررسمی کوک نیز برای رفع تکلیف اعلام داشته شرکت متبوعش روی ساخت چنین محصولی کار می کند. احتمال دیگر هم این است که Hashmi احتمالا در جلسه کوک و نخست وزیر حضور داشته و مطالبی در مورد تولید هدست واقعیت مجازی اپل در هند شنیده است.

Untitled

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    نخست وزیر هند مگه تو ایران نیست؟

مطالب پیشنهادی