ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاه دیجیاتو به تکنولوژی SteadyShot سونی در موبایل Xperia X

بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند و با ارائه قابلیت های متفاوت، نگاه کاربران را به خود جلب نمایند.

یکی از قابلیت هایی که سونی بر روی آن تاکید ویژه ای دارد، ویژگی SteadyShot در بخش دوربین است. همانطور که احتمالا می دانید Xperia X [بررسی دیجیاتو] از لرزشگیر اپتیکال بی بهره است ولی SteadyShot با استفاده از ترفند های نرم افزاری می تواند لرزش دست را از تصاویر و ویدیوهای ثبت شده حذف نماید.

این موضوع آنقدر برای سونی اهمیت داشته که آن ها چندی پیش ویدیویی تبلیغاتی را برای نمایش قدرت StreadyShot در اینترنت منتشر نمودند. ما نیز در دیجیاتو این ویدیو را برای شما به نمایش درآوردیم، اما بازخوردهایی که دریافت کردیم سبب شد تا موضوع را بیشتر پیگیری نماییم.

بسیاری از کاربران عملکرد SteadyShot در این ویدیو را غلو شده تصور کردند و عنوان نمودند که سونی در این ویدیو تبلیغاتی، واقعیت را به تصویر نمی کشد. بر همین اساس در دیجیاتو تصمیم گرفتیم تا خودمان SteadyShot را مورد آزمایش قرار دهیم و صحت ویدیو سونی را بررسی نماییم. نتیجه کار را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • new
    new | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    یه مقایسه بین این و لرزش گیر ادتیکال بزارید کدوم در آینده میتونه موفق تر باشه

  • safi
    safi | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    این که از لرزشگیر های اپتیکال هم بهتره

  • ali
    ali | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    عالیه!!!!!

  • فقط سونی
    فقط سونی | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    تکنولوژی متعلق به سونی

  • حسین
    حسین | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    سونی بدون لرزشگیر این کار رو کرده، حالا شرط میبندم سال دیگه یا سال بعدش سامسونگ و اپل میان کپی میکنن این کار رو و دوستان تو بوغ و کرنا میکنن که بله نوآوریه اپل یا سامسونگه
    درست مثل جریان صفحه ی نمایش 4K
    طرف هنوز درک نکرده که سونی به خاطر مصرف باطری اومده فقط موقع نمایش ویدیو و عکس 4K کرده صفحه ی نمایشش رو وگرنه میتونسته

  • امیر
    امیر | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    انگار سونی یه تکونی به خودش داده... این سری x گوشی های خوب و خوشدستی هستن.

  • مسعود
    مسعود | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    اوووووووف چقدر تاثیرگذار بود منم رو سونی Z3 این قابلیت رو دارم نمیدونم مثل اینه یا نه

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۶ خرداد ۱۳۹۵

      داداش اگه زد تری داری میشه بگی با اپدیت به اندوید شش داغ میشه گوشیت یا نه؟ چون من داشتم شش ماه پیش با دوربین عکس میگرفتم داغ میشد و اخطار میداد. خیلی دوسش داشتم اما رو اعصاب بود ردش کردم رفت

      • مسعود
        مسعود | ۷ خرداد ۱۳۹۵

        واسه فیلمبرداری یا عکس برداری چرا باید داغ شه؟!! شایعه نساز. گوشی من وقتی داغ میشه که با نت 4G گوشیو بزنی شارژ با روشنایی حداکثر clash بازی کنی. اندروید 6 عالیه حتما آپ کن

        • امیرحسین
          امیرحسین | ۷ خرداد ۱۳۹۵

          اخه شایعه چی؟ دقیقا اول پاییز بود خریدم ولی خدایی حتی بعد پنج دیقه عکاسی هم اخطار داع شدن میداد. اون که مشکلی نداره موقع شارژ شدن داغ کنه و منم زیاد باهاش بازی نمیکنم. ممنون از پاسخت

      • sam
        sam | ۷ خرداد ۱۳۹۵

        تنها مشکلش توی فریمور قبلی آنتن دهی ضعیف بود که با اپدیت جدید یک هفته قبل درست شده ولی هنوز خبری از استامینا مد نیست.

        • امیرحسین
          امیرحسین | ۷ خرداد ۱۳۹۵

          ممنون. میشه بکین ینی چی استامینا مود نداره؟ ینی گزینه برا باتری سیوینگ نداره تو این فیرمور جدید؟

  • shabgard
    shabgard | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    عالی بود دیجی

  • M_B
    M_B | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    آقای قاسمی
    میخواستم بدونم آیا با روشن کردن لرزشگیر کیفیت فیلم کاهش پیدا میکنه یا نه???
    ممنون میشم.

  • Mohammad rashidzadeh
    Mohammad rashidzadeh | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    واو عالی بود حال کردم بخدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی