نگاه دیجیاتو به تکنولوژی SteadyShot سونی در موبایل Xperia X
بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند ...
بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند و با ارائه قابلیت های متفاوت، نگاه کاربران را به خود جلب نمایند.
یکی از قابلیت هایی که سونی بر روی آن تاکید ویژه ای دارد، ویژگی SteadyShot در بخش دوربین است. همانطور که احتمالا می دانید Xperia X [بررسی دیجیاتو] از لرزشگیر اپتیکال بی بهره است ولی SteadyShot با استفاده از ترفند های نرم افزاری می تواند لرزش دست را از تصاویر و ویدیوهای ثبت شده حذف نماید.
این موضوع آنقدر برای سونی اهمیت داشته که آن ها چندی پیش ویدیویی تبلیغاتی را برای نمایش قدرت StreadyShot در اینترنت منتشر نمودند. ما نیز در دیجیاتو این ویدیو را برای شما به نمایش درآوردیم، اما بازخوردهایی که دریافت کردیم سبب شد تا موضوع را بیشتر پیگیری نماییم.
بسیاری از کاربران عملکرد SteadyShot در این ویدیو را غلو شده تصور کردند و عنوان نمودند که سونی در این ویدیو تبلیغاتی، واقعیت را به تصویر نمی کشد. بر همین اساس در دیجیاتو تصمیم گرفتیم تا خودمان SteadyShot را مورد آزمایش قرار دهیم و صحت ویدیو سونی را بررسی نماییم. نتیجه کار را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید. شما در این رابطه چه نظری دارید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه مقایسه بین این و لرزش گیر ادتیکال بزارید کدوم در آینده میتونه موفق تر باشه
این که از لرزشگیر های اپتیکال هم بهتره
عالیه!!!!!
تکنولوژی متعلق به سونی
سونی بدون لرزشگیر این کار رو کرده، حالا شرط میبندم سال دیگه یا سال بعدش سامسونگ و اپل میان کپی میکنن این کار رو و دوستان تو بوغ و کرنا میکنن که بله نوآوریه اپل یا سامسونگه
درست مثل جریان صفحه ی نمایش 4K
طرف هنوز درک نکرده که سونی به خاطر مصرف باطری اومده فقط موقع نمایش ویدیو و عکس 4K کرده صفحه ی نمایشش رو وگرنه میتونسته
انگار سونی یه تکونی به خودش داده... این سری x گوشی های خوب و خوشدستی هستن.
اوووووووف چقدر تاثیرگذار بود منم رو سونی Z3 این قابلیت رو دارم نمیدونم مثل اینه یا نه
داداش اگه زد تری داری میشه بگی با اپدیت به اندوید شش داغ میشه گوشیت یا نه؟ چون من داشتم شش ماه پیش با دوربین عکس میگرفتم داغ میشد و اخطار میداد. خیلی دوسش داشتم اما رو اعصاب بود ردش کردم رفت
واسه فیلمبرداری یا عکس برداری چرا باید داغ شه؟!! شایعه نساز. گوشی من وقتی داغ میشه که با نت 4G گوشیو بزنی شارژ با روشنایی حداکثر clash بازی کنی. اندروید 6 عالیه حتما آپ کن
اخه شایعه چی؟ دقیقا اول پاییز بود خریدم ولی خدایی حتی بعد پنج دیقه عکاسی هم اخطار داع شدن میداد. اون که مشکلی نداره موقع شارژ شدن داغ کنه و منم زیاد باهاش بازی نمیکنم. ممنون از پاسخت
تنها مشکلش توی فریمور قبلی آنتن دهی ضعیف بود که با اپدیت جدید یک هفته قبل درست شده ولی هنوز خبری از استامینا مد نیست.
ممنون. میشه بکین ینی چی استامینا مود نداره؟ ینی گزینه برا باتری سیوینگ نداره تو این فیرمور جدید؟
عالی بود دیجی
آقای قاسمی
میخواستم بدونم آیا با روشن کردن لرزشگیر کیفیت فیلم کاهش پیدا میکنه یا نه???
ممنون میشم.
واو عالی بود حال کردم بخدا