ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از مانتیور خمیده 34 اینچی خود پرده برداشت

مدتهاست که نمایشگرها شکل و شمایلی تخت پیدا کرده اند و شاید تنها تفاوت میان آنها در ابعاد و بزرگی شان، رزلوشن و نسبت تصویر آنها باشد و این اواخر هم فاکتور دیگری به نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

مدتهاست که نمایشگرها شکل و شمایلی تخت پیدا کرده اند و شاید تنها تفاوت میان آنها در ابعاد و بزرگی شان، رزلوشن و نسبت تصویر آنها باشد و این اواخر هم فاکتور دیگری به نام اندازه حاشیه در تصمیم گیری کاربران نقش ایفا می کند.

با این همه، مدتی است که انواع تازه ای از این نمایشگرها وارد بازار شده اند و مشخصه اصلی شان خمیدگی آنهاست که به باور بسیاری، تجربه فراگیرتری را در حین تماشای تلویزیون ایجاد می کنند.

البته نمیتوان با اطمینان گفت که چه تعداد از کاربران به این نوع نمایشگر نیاز پیدا می کنند با این همه، اگر قصد خرید دارید باید به اطلاع تان برسانیم که ایسوس به تازگی محصولی به نام Designo Curve MX34VQ را معرفی کرده.

محصول، مانیتوری با ابعاد 34 اینچ و رزلوشن UWQHD است که اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم می شود 3440 در 1440 پیکسل که رقم بالایی است و تصاویری بسیار زنده و پرطراوت را پیش روی تان قرار خواهد داد.

ایسوس اعلام کرده که این مانیتور صدای SonicMaster را با خود به ارمغان می آورد که دربرگیرنده فناوری هارمن کاردون است؛ از همین رو، اگر اسپیکرهای جداگانه ای را برای تلویزیون خود خریداری نکرده اید نگران نباشید زیرا دستگاهی که از آن حرف می زنیم همراه با دو بلندگوی قدرتمند در اختیارتان قرار می گیرد.

پایه این مانیتور نیز می تواند نقش یک پد شارژ بیسیم را برای دستگاه های سازگار با استاندارد Qi ایفا کند. لازم به ذکر است که ایسوس تا به اینجا حرفی در مورد قیمت این محصول به میان نیاورده اما با توجه به رزلوشن بالایش، ظاهر خمیده و دیگر امکانات در  نظر گرفته شده برای آن می توان انتظار داشت که تقریبا گران تمام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی