ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Digital Storm از کامپیوتر یکپارچه Aura با ویژگی های مناسب برای گیمینگ پرده برداشت

اگر اعتقاد دارید که کامپیوتر های all-in-one یا یکپارچه برای بازی کردن مناسب نیستند، لازم است شما را با Aura آشنا کنیم، کامپیوتر قدرتمند Digital Storm که به آخرین نسل از پردازنده های اینتل مجهز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگر اعتقاد دارید که کامپیوتر های all-in-one یا یکپارچه برای بازی کردن مناسب نیستند، لازم است شما را با Aura آشنا کنیم، کامپیوتر قدرتمند Digital Storm که به آخرین نسل از پردازنده های اینتل مجهز است و قابلیت های متنوعی در زمینه ی گیمینگ برای آن در نظر گرفته شده است، از جمله سیستم خنک کننده ی مایع.

این all-in-one فوق عریض خمیده 34 اینچی به نمایشگری با رزولوشن 3440 در 1440 و refresh rate یا نرخ بروزرسانی 60 هرتز مجهز است و از پردازنده های اینتل تا مدل i7-6950X و کارت گرافیک های انویدیا تا مدل GeForce GTX 1080 پشتیبانی می کند. قطعات این کامپیوتر ضمناً از طراحی اختصاصی برخوردار نیستند و بر همین اساس کاربر قادر است در آینده آنها را مطابق سلیقه ی خود با نمونه های موجود در بازار تعویض و بروزرسانی نماید.

2-perspective-970x647-c

البته پیش از خرید هم امکان شخصی سازی مشخصات دستگاه وجود دارد، اما به شکل پیشفرض مادربرد Gigabyte Z170N-Gaming 5 mini-ITX برای محصول در نظر گرفته شده که بر مبنای چیپست Z170 اینتل عمل می کند که البته امکان تعویض آن با Z170i Gaming Mini-ITX ایسوس یا ASRock X99E-ITX/ac نیز وجود دارد.

پردازنده ی پیشفرض دستگاه Core i5-6500 از سری اسکای لیک با سرعت 3.2 گیگاهرتز خواهد بود و از دیگر مشخصات محصول می توان به 16 گیگابایت حافظه ی رم DDR4 با سرعت 2,666 مگاهرتز، 1 ترابایت HDD با سرعت 7200 دور در دقیقه و کارت گرافیک GeForce GTX 960 با 4 گیگابایت حافظه ی VRAM اشاره کرد.

5-internal-970x647-c

کامپیوتر Aura ضمناً از منبع تغذیه با توان 450 وات (و گواهی 80 Plus طلایی) بهره می برد تا امکان اضافه کردن درایو نوری و حافظه ی بیشتر برای کاربر وجود داشته باشد. اضافه کردن سیستم خنک کننده ی مایع Vortex Liquid CPU Cooler به این محصول با قیمت 94 دلار امکان پذیر است و اورکلاک کردن دستگاه نیز 49 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

هر سه مادربورد در نظر گرفته شده برای کامپیوتر Aura به وای-فای سری ac و بلوتوث مجهز هستند و از دیگر امکانات ارتباطی دستگاه می توان دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، کارت خوان، ورودی میکروفون و خروجی هدفون را نام برد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که تهیه ی این محصول با ویژگی های پیش فرض 2000 دلار هزینه خواهد داشت، اما اگر بالاترین خصوصیات ممکن را بخواهید قیمت دستگاه نیز به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

6-web-camera-970x647-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی