ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسما تایید شد: وان پلاس 3 در تاریخ 26 خردادماه رونمایی خواهد شد

سال گذشته وان پلاس، دو تلفن هوشمند حقیقتا فوق العاده به نام های وان پلاس 2 و وان پلاس اکس را معرفی کرد که اولی در واقع نسل بعدی اسمارت فون پرچمدار این شرکت محسوب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

سال گذشته وان پلاس، دو تلفن هوشمند حقیقتا فوق العاده به نام های وان پلاس 2 و وان پلاس اکس را معرفی کرد که اولی در واقع نسل بعدی اسمارت فون پرچمدار این شرکت محسوب می شود، در حالی که وان پلاس اکس، اولین تلفن هوشمند میان رده آن به شمار می رود.

حالا صحبت از وان پلاس 3 در میان است و موج شایعات در مورد آن تقویت شده. حتی گفته می شود که این پرچمدار تاییده رگولاتوری چین به نام TENAA را هم دریافت کرده و در قالب دو نسخه با رم های 4 و 6 گیگابایت عرضه می شود.

تازه ترین اطلاعات به دست آمده (از نماینده این شرکت) حکایت از آن داشت که وان پلاس 3 در تاریخ 25 خرداد رونمایی می شود که حالا مشخص شده که این تاریخ یک روز به تعویق افتاده و مراسم در 26 خرداد ماه انجام می شود.

شرکت چینی وان پلاس در تازه ترین اقدام خود پوستری را در صفحه Weibo (شبکه اجتماعی چینی) در همین رابطه منتشر کرده و در کنار این مساله تایید نموده که پرچمدار آتی اش در تاریخ 26 خردادماه رونمایی می شود. دستگاه قرار است که در مرکز دانشگاهی شنزن معرفی شود و از روز بعدش هم قابل خریداری خواهد بود.

مراسم راس ساعت 10 صبح به وقت شنزن (6:30 دقیقه صبح به وقت تهران) برگزار می شود. بنابراین تا رونمایی رسمی این موبایل تنها 2 هفته باقی مانده و سازمان TENAA هم علاوه بر انتشار مشخصات فنی این دستگاه، طرح های لو رفته قبلی برای آن را نیز تایید کرده.

لازم است اضافه کنیم که این موبایل یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) AMOLED دارد و از 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. توان پردازشی این موبایل را هم یک چیپست 64 بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون 820 تامین می کند و پردازش گرافیکی آن هم به آدرنو 530 محول شده.

این پرچمدار یک دوربین  اصلی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیسکلی برایش در نظر گرفته شده. انرژی مورد نیاز این موبایل هم با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که البته قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت.

نسخه 6.0.1 مارشملوی اندروید از قبل روی این موبایل بارگذاری شده که به رابط کاربری Oxygen OS (در چین Hydrogen OS) مزین خواهد شد. خود موبایل هم از جنس فلز ساخته شده و برای تامین امنیت کاربرانش یک اسکنر اثرانگشت درست در زیر نمایشگر آن در داخل دکمه خازنی هومش تعبیه شده است.

OnePlus-3-announcement-date-revealed_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی