ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پوشش خبری دیجیاتو از کنفرانس ها و نمایشگاه E3 2016

بالاخره روزی که میلیون ها گیمر منتظر آن بودند فرا رسید و از ساعاتی دیگر E3 2016 رسما آغاز می شود. اگرچه کنفرانس الکترونیک آرتز از بدنه E3 جدا شده و غرفه ای در این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

بالاخره روزی که میلیون ها گیمر منتظر آن بودند فرا رسید و از ساعاتی دیگر E3 2016 رسما آغاز می شود. اگرچه کنفرانس الکترونیک آرتز از بدنه E3 جدا شده و غرفه ای در این نمایشگاه ندارد اما به طور غیر رسمی، آغاز E3 را می توان با نمایش بتلفیلد و تایتانفال اعلام کرد.

صبح روز بعد اما بتسدا قرار است DisHonored 2 و احتمالا چند بازی جدید را به نمایش بگذارد. اما همه منتظر مایکروسافت و سونی هستند تا بدانند برای سال پیش رو چه در چنته دارند. بازی جدید راک استار در کدام کنفرانس نمایش خواهد داشت؟ آیا مایکروسافت کنسول جدیدی برای رونمایی دارد یا مثل نینتندو و سونی، معرفی سخت افزار جدید را به تابستان و پاییز موکول خواهد کرد؟

ده ها سوال بی جواب در ذهن ما می چرخد و هر کس به سبب علاقه مندی اش به ژانر و پلتفرمی خاص، در انتظار نمایشی خارق العاده است. اگر راک استار را عاشقانه دوست دارید، احتمالا کنفرانس امسال سونی خاطره انگیز خواهد شد. اگر به آینده بازی های ویدیویی روی ویندوز 10 امید دارید، مایکروسافت می تواند شگفت زده مان کند.

بتلفیلد 1 قطعا یکی از ستاره های نمایش امسال خواهد بود و کیست که در انتظار Mass Effect جدید نباشد؟ نمایش های خیره کننده هر سال یوبیسافت را فراموش نکنیم. در کنار واچ داگز 2، شاید شاهد رونمایی از پروژه جاه طلبانه دیگری از سوی این کمپانی بزرگ فرانسوی باشیم.

فراموش نکنیم که Call of Duty: Infinite Warfare هم هست و شاید و فقط شاید بتواند گوشه نگاهی از متخصصینی که در نمایشگاه حاضر می شوند را به خود جلب کند. پروژه های بلند مدت بتسدا و تاد هاوارد را هم باید به یاد آوریم. احتمال هر چیزی در این نمایشگاه می رود و فقط باید منتظر بود. شما در انتظار چه اتفاق مهمی هستید؟

ترتیب برگزاری کنفرانس ها به صورت زیر است:

  • الکترونیک آرتز - 24 خرداد، ساعت 00:30
  • بتسدا - 24 خرداد، ساعت 06:30
  • مایکروسافت - 24 خرداد، ساعت 21:00
  • پی سی گیمینگ - 24 خرداد، ساعت 23:30
  • یوبیسافت - 25 خرداد، ساعت 00:30
  • سونی - 25 خرداد، 05:30

کنفرانس های الکترونیک آرتز، مایکروسافت و یوبیسافت به سبب اهمیت بالا و زمان نسبتا مناسبی که دارند، به صورت زنده وبلاگ نویسی خواهند داشت و همزمان اخبار حائز اهمیت آن پوشش داده خواهد شد. باقی کنفرانس ها نیز همزمان پوشش خبری کاملی خواهند داشت.

پس از پایان کنفرانس ها و در آخرین ساعات روز 25 خرداد، نمایشگاه به طور رسمی آغاز خواهد شد و ماراتون سه روزه ای برای نمایش بهترین ها جریان می یابد. در پایان هر روز، پستی برای جمع بندی اتفاقات کوچک و بزرگ نمایشگاه منتشر خواهیم کرد که تمامی اتفاقات روز گذشته را در بر خواهد گرفت.

تا پایان با ما همراه باشید تا به بهترین شکل ممکن در جریان تمامی اتفاقات رخ داده در E3 2016 باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • nima
    nima | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    پس راکستار چی میشه؟

  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    تریلر فصل سه the walking dead

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی