ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به پروژه تیونینگ لوکس ترین SUV لکسوس از والد اینترنشنال

لکسوس LX 570 یکی از با کیفیت‎ ترین شاسی بلندهای فول سایز آسیایی است که حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبای اروپایی و آمریکایی دارد. نسخه 2016 این شاسی بلند لوکس با پیروی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

لکسوس LX 570 یکی از با کیفیت‎ ترین شاسی بلندهای فول سایز آسیایی است که حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبای اروپایی و آمریکایی دارد.

نسخه 2016 این شاسی بلند لوکس با پیروی از زبان طراحی جدید لکسوس مورد بازنگری گرفته و به جلوپنجره بسیار حجیمی مجهز شده که ابهت آن را دوچندان کرده است. با این حال مهندسین والد اینترنشنال (Wald International) از تغییرات انجام شده در بدنه چندان راضی نبوده و تصمیم گرفته اند خود وارد عمل شوند.

این تیونر که تخصص ویژه ای در ساخت کیت های بدنه عضلانی برای انواع خودروهای اروپایی و ژاپنی دارد، در جدیدترین پروژه خود سراغ هموطن خود رفته و آن را مورد جراحی زیبایی قرار داده است.

WALD-6

این کیت که با عنوان Sports Line معرفی شده با ریزه کاری هایی در بخش های مختلف بدنه، ظاهر LX 570 را بهتر از قبل کرده و زیبایی و حس قدرت را در هم آمیحته است.

در نمای جلو بخش زیرین سپر نسبت به نسخه استاندارد تغییراتی را به خود دیده که مهمترین آنها شامل اضافه شدن هدایت کننده های هوا و یک تیغه نقره ای در وسط می شود.

WALD-4

در نمای جانبی اولین چیزی که جلب توجه می کند، وجود رینگ های بسیار بزرگ و لاستیک هایی با دیواره کوتاه است.

این رینگ ها به قدری بزرگ هستند که حتی در زیر یک شاسی بلند فول سایز هم کمی غیر عادی به نظر می رسند. متورم شدن گلگیرها بخش دیگری از تغییرات اعمال شده در نمای جانبی است که در ترکیب با رینگ ها به القای حس قدرت کمک شایانی کرده است.

WALD-3

در نمای عقب تغییرات عمده شامل طراحی مجدد سپر و خروجی های بسیار زیبای اگزوز با رنگ نقره ای می شود. البته یک اسپویلر کوچک هم که صرفا جنبه تزیینی داشته به زیر شیشه عقب اضافه شده است.

WALD-2

این کیت بدنه 3,845 دلار هزینه روی دست مالک LX 570 خواهد گذاشت. البته در صورت سفارش رینگ های آلیاژی والد و کالیپرهایی با 8 پیستون برای سیستم ترمز، 7,871 دلار دیگر نیز به این رقم افزوده خواهد شد.

WALD-5

نکته ای که اینجا باید به آن اشاره کنیم اینست که با نصب این کیت بدنه مسلما قابلیت های آفرود این شاسی بلند فول سایز به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

WALD-8

هر چند به نظر نمی رسد که کسی از این شاسی بلند لوکس برای آفرود سواری استفاده کند! مبلغی که برای این کیت پرداخت می شود، هزینه ایست برای نمایش خاص بودن و حسن سلیقه!

WALD-11

WALD-12

WALD-7

WALD-1

WALD-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    هه هه فكر كن اين 120 ميليون بياد ايران! ليبل قيمتيش كم كمش 300 ميليون ميخوره

  • حمزه
    حمزه | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    پراید که همه این امکاناتو داره ? تازه قیمتشم یک دهمشه . خارجیام دلشون به چی خوشه بیان پراید سوار شن بفهمن امکانات چیه

  • کامران
    کامران | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    یاد کیا اوپتیما افتادم

مطالب پیشنهادی