ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام رسان لاین
نرم افزار و اپلیکیشن

لاین فقط از بابت فروش استیکرها سالانه 270 میلیون دلار درآمد دارد

در برخی از نقاط دنیا از جمله تایلند، اندونزی و ژاپن اپلیکیشن پیام رسان لاین (Line) از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که برخی کافه ها در آنجا مخصوص کاربران این اپلیکیشن هستند و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

در برخی از نقاط دنیا از جمله تایلند، اندونزی و ژاپن اپلیکیشن پیام رسان لاین (Line) از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که برخی کافه ها در آنجا مخصوص کاربران این اپلیکیشن هستند و فروشگاه هایی نیز اقدام به فروش عروسک ها، تیشرت ها و سایر مصنوعات الهام گرفته از استیکرهای لاین می کنند.

استیکرها در اپلیکیشن لاین کاربرد فراوانی دارند و شخصیت های معرفی شده در این استیکرها در برخی نقاط آسیا به عنوان پرطرفدارترین شخصیت های کارتونی شناخته می شوند. همین مسئله سبب شده که شرکت توسعه دهنده لاین بتواند فقط از طریق فروش پک های استیکر سالیانه بیش از ۲۷۰ میلیون دلار کسب درآمد کند.

پک های پولی لاین از تنوع بسیاری برخوردارند و فرهنگ های متنوع در کشورهای مختلف را پوشش می دهند. این استیکرها علاوه بر شخصیت های کارتونی، می توانند بر اساس شخصیت افراد مشهور از جمله هنرپیشگان، ورزشکاران و خوانندگان نیز باشند.

لاین می گوید که کاربرانش در طی روز بیش از 389 میلیون استیکر برای یکدیگر ارسال می کنند. برخی از این پک های استیکر رایگان هستند، اما موارد پولی بین ۱ تا 2 دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Armin Keshavarzi
    Armin Keshavarzi | ۷ تیر ۱۳۹۵

    جالبه لاین که استیکرهاش خیلی مسخره ان، استیکرهای تلگرام، وایبر و ویسپی خیلی باحالترن

  • علی
    علی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

    BK

مطالب پیشنهادی