ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی چهار تلفن هوشمند از خانواده X را معرفی کرد

این روزها بازار تلفن های هوشمند بسیار شلوغ و البته به شدت رقابتی شده و حتی برخی از بزرگترین نام ها نیز برای ادامه ی حضور در آن به مشکل بر خورده اند. در همین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۴

این روزها بازار تلفن های هوشمند بسیار شلوغ و البته به شدت رقابتی شده و حتی برخی از بزرگترین نام ها نیز برای ادامه ی حضور در آن به مشکل بر خورده اند. در همین راستا و برای کمپانی همانند ال جی، شرایط فعلی به آن معنا است که آنها می بایست بیش از پیش به تولید محصولات میان رده و اقتصادی توجه داشته باشند تا در صورت ناکامی پرچمداران خود بتوانند از دیگر رده ها به کسب درآمد بپردازند.

در پاسخ به این مسئله کمپانی کره ای اندکی قبل از سری K تلفن های هوشمند خود پرده برداشت و حالا نیز این شرکت خانواده ی X، با چهار عضو دارای اسامی X Mach، X Max، X Power و X Style را معرفی کرده تا تنوع تولیدات اش را بیش از پیش بالا برده باشد.

اجازه بدهید ابتدا با X Mach شروع کنیم، دستگاهی که به نظر می رسد در قیاس با سایر هم خانواده های اش قوی تر باشد. این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD بهره می برد و قدرت خودش را نیز از یک چیپست شش هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی، در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی می گیرد.

اسمارت فون مورد بحث باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده، در قسمت پشتی اش دوربینی ۱۲.۳ مگاپیکسلی با سنسوری بزرگ و مشابه آنچه در گلکسی اس ۷ شاهد بوده ایم تعبیه گشته و بخش جلویی هم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد.

از دیگر ویژگی های محصول یاد شده می توان به پشتیبانی اش از شبکه های LTE Cat. 9 3CA، وزن ۱۵۰ گرمی و ابعاد ۱۴۹.۱ در ۷۶.۵ در ۸.۹ میلیمتر اشاره داشت. ناگفته نماند که ال جی برای این محصولات یک بیانیه خبری را منتشر کرده، ولی این بیانیه دارای جزئیات فنی کاملی نیست و برخی از مشخصه های سخت افزاری دیوایس ها در هاله ای از ابهام قرار دارند.

بعد از X Mach نوبت به X Power می رسد، موبایلی که به نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p مجهز شده و از چیپست MT6735 مدیاتک، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش بهره می برد.

از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند هم لازم است به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع پرداخت.

در میان دستگاه هایی که امروز معرفی شده اند شاید معمولی ترین شان X Style باشد، که بعید است کسی را به وجد آورد. موبایل مذکور صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p‌ دارد، به چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ (با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز) در کنار ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش مجهز شده و در بخش های جلویی و پشتی خود به ترتیب دوربین هایی ۵ و ۸ مگاپیکسلی را جای داده است. ناگفته نماند که این تلفن همراه با باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

تمامی تلفن های هوشمندی که در بالا به آنها پرداختیم دارای نقاط مشترکی نیز با یکدیگر هستند، مثلا همگی آنها دو درگاه سیم کارت خواهند داشت و ضمناً از 4G LTE و بلوتوث ۴.۱ نیز پشتیبانی خواهند کرد. ال جی در مورد X Max اطلاعات چندانی را فاش نکرده ولی مسلماً در روزهای پیش رو مشخصه های فنی این اسمارت فون ها به صورت کامل در اختیار رسانه ها قرار خواهند گرفت.

LG-X-Max-X-Mach-X-Style-X-Power-01-jpeg LG-X-Max-X-Mach-X-Style-X-Power-jpeg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    این روزا همه از سونی اسکی میرن... شما چطور

  • Morteza
    Morteza | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    الجی تو انتخاب سایز گوشی کلا مشکل داره . همیشه گوشی هاش بزرگتر از چیزیه که باید باشه

    • shahab
      shahab | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

      سایز گدشی کاملا سلیقه ایه و به نظر من 5.5 اینچ خوبه وله بزرگتر از این دیگه بی فایدس

  • reza
    reza | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    از سری ایکس سونی تقلید کرده...

    • Morteza
      Morteza | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

      مگه گوشی رو با فتوشاپ درست میکنن که 2 ماهه تقلید کنه تولیدم کنه ؟
      سونی خودش هنوز سری ایکس ش رو درست حسابی نداده بازار . اگه الجی انقدر خفنه که قبل اینکه سونی بتونه تولید کنه تقلید کرد به بازارم داد که دمش گرم

    • shahab
      shahab | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

      اگه اینجوریه پس سونی هم از رو موتورولا کپی کرده

  • میثم
    میثم | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    الجی... .?

مطالب پیشنهادی