ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ از مونگارد تا فرانسه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Flick Soccer France 2016

screen322x572

فوتبال حالا به پرطرفدارترین ورزش دنیا تبدیل شده و میلیاردها نفر در سراسر جهان را شیفته و دلباخته ی خود کرده است. همین مورد سبب می شود ایده های بسیاری برای تولید اپلیکیشن های بازی حول فوتبال شکل بگیرد. یکی از این عناوین، بازی Flick Soccer France 2016 است. می توان گفت Full Fat از اولین تجربه ی خود سربلند بیرون آمده.

در این عنوان وظیفه ی شما شوت کردن توپ فوتبال از نقاط مختلف زمین به سمت هدف مشخص شده و تبدیل کردن آن به گل است. FSF 2016 سعی خود را کرده تا جایی که می شود یک جلوه ی بصری واقع گرایانه را به نمایش بگذارد؛ موردی که می توان گفت تا حدودی میسر شده و شاهد یکی از گرافیک های برتر در پلتفرم های همراه هستیم.  5 مد مختلف، شرایط آب و هوایی گوناگون و چالش های بحث برانگیز تنها نمونه ای از المان های جذاب جدیدترین ساخته ی فول فت به شمار می روند.

Flick Soccer France 2016Flick Soccer France 2016

Flick Soccer France 2016Flick Soccer France 2016

سازنده: Full Fat قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید حجم: 52/68.8 مگابایت زبان:

Independence Day Resurgence: Battle Heroes

screen640x640

به صف های مبارزه بپیوندید و با استفاده از آخرین فناوری فرازمینی ها، از زمین در برابر تهاجم بیگانگان محافظت کنید. در BH خلبان ها و جنگنده های قدرتمندی حضور دارند. اسکادران جنگنده ی خود را انتخاب کنید و با تمام قوا به جنگ دشمن بروید. در طول بازی ماموریت هایی در اختیار شما گذاشته می شود که هر طور شده باید آن ها را به سرانجام برسانید.

دشمنان شما از آنچه که فکر می کنید باهوش تر و قدرتمند تر هستند و دقیقاً در جایی مستقر می شوند که شما قرار دارید؛ پس با بهبود عملکرد خود و استفاده از راهبردهای مختلف با بیگانگان رو در رو شده، آن ها را تار و پور کرده و برای یک بار دیگر استقلال خود را جشن بگیرید. بد نیست بدانید پس از دریافت و نصب این عنوان، دیتای آن از داخل بازی دانلود می شود.

Independence Day Resurgence: Battle Heroes

Independence Day Resurgence: Battle Heroes

سازنده: ZEN Studio Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 49.8 مگابایت زبان:

Dawnbringer

س

تعطیلات پیش رو شاید بهترین بهانه برای شروع یک بازی نقش آفرینی آن هم از نوع موبایلی باشد. اگر دنبال یک نقش آفرینی ناب هستید و یا از سیستم مبارزات به سبک Hack’N’Slash لذت می برید، در حال حاضر یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شما بدون شک Dawnbringer است. به مبارزه بپیوندید، حقیقت های پشت پرده را کشف کنید و با از بین بردن شیاطین صلح و دوستی را به مونگارد بازگردانید.

در جریان بازی داون برینگر با آیتم های زیادی رو به رو خواهید شد که می توانید آن ها را کشف کنید. علاوه بر این قادر هستید به تقویت سلاح های خود بپردازید، توانایی های جدید بدست آورده و با ترکیب کمبوهای گوناگون شیاطین را از پای درآورید. همچنین در جای جای بازی باس هایی دیده می شوند که برای حمله به شما استراتژی های مختص به خود را دارند. مواردی که گفته شد، تنها نمونه های کوچکی از ویژگی های داون برینگر هستند؛ پس معطل نکنید، ترانه ی آتش منتظر شماست.

Dawnbringer

Dawnbringer

سازنده: Kiloo قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید حجم: 367/416 مگابایت زبان:

Real Drift X Car Racing

unnamed

اگر به اتومبیل رانی علاقه دارید و سرتان برای کل کل های گاه و بی گاه درد می کند و از دریفت کردن و لیز خوردن ماشین روی زمین لذت می برید، Real Drift X Car Racing می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. گیم پلی ساخته ی ARfames بر مبنای عمل دریفتینگ یا همان لیز خوردن روی زمین پایه گذاری شده. اما چه چیزی RDXCR را از دیگر عناونی هم سبک متمایز می کند؟

در این عنوان قادر خواهید بود خودروی خود را شخصی سازی کرده و از میان سطوح دشواری مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین توسعه دهندگان نهایت تلاش خود را کرده اند تا صدای موتور خودروها شبیه به واقعیت باشد. از دیگر خصیصه های ریل درفیت می توان به گرافیکی سه بعدی، افکت باران، 5 موسیقی متفاوت و لذت بخش، 20 اتومبیل جدید و... اشاره کرد.

Real Drift X Car Racing

Real Drift X Car Racing

سازنده: ARgames قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 53 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی