ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی کالا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر جشنواره «ماه نو» را برگزار می کند

رفته رفته به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و همانطور که می دانید به زودی بزرگترین عید مسلمانان، یعنی عید سعید فطر فرا خواهد رسید. در همین راستا بسیاری از فروشگاه ها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

رفته رفته به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و همانطور که می دانید به زودی بزرگترین عید مسلمانان، یعنی عید سعید فطر فرا خواهد رسید. در همین راستا بسیاری از فروشگاه ها و خدمات دهندگان در عرصه های مختلف پیشنهادها و تخفیف های ویژه ای را به عموم ارائه خواهند کرد و دیجی کالا، به عنوان یکی از موفق ترین فروشگاه های آنلاین کشور نیز رویه ای مشابه را در پیش گرفته است.

لازم است خاطر نشان سازیم، بر اساس بیانیه خبری که از جانب روابط عمومی شرکت یاد شده در اختیار دیجیاتو قرار گرفته، از ساعت ۹ صبح شنبه ۱۲ تیر ماه به مدت دو روز جشنواره ای با نام «ماه نو» در دیجی کالا برقرار خواهد بود.

در این طرح، در هر ۱ ساعت ۸ کالای متفاوت شگفت انگیز و هر روز تعداد بسیار زیادی کالای منتخب با تخفیف‌هایی مناسب روی وبسایت مورد بحث به فروش خواهند رسید. از بین این پیشنهادها تعدادی مختص اعضای دیجی کالا خواهند بود.

همچنین مانند سایر روزهای ماه مبارک رمضان ، هر 200 هزار تومان خرید معادل یک امتیاز برای شرکت در ۵ قرعه کشی روزانه ماه برکت به حساب خواهد آمد، جوایز این قرعه کشی ها نیز عبارتند از: یک دستگاه مودم ۴G D-Link، یک تبلت iLife و یک دستگاه موبایل TP-Link، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موبایل Lenovo.

جشنواره «ماه نو» با عرضه گستره‌ ی وسیعی از کالاها، شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم‌خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک برگزار می‌شود.

طی این جشنواره بسیاری از کالاها با تخفیف ۷۰ درصدی ارائه خواهند گشت و کلیه ی خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان نیز به رایگان برای هموطنان ارسال خواهند شد. ناگفته نماند دیجی کالا ذکر نموده کالاهایی با قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار تومان نیز معرفی خواهند شد که این موارد هم در فروش ویژه مذکور به صورت رایگان به دست خریداران خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bikar
    bikar | ۹ تیر ۱۳۹۵

    من که چشم اب نمیخوره تخفیف خوبی بدن مثل جمعه سیاه بامیلو???

مطالب پیشنهادی