ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری غیر رسمی از نکسوس در دست توسعه توسط HTC

در پی موفقیت نسبی نکسوس 6P و نکسوس 5X در سال 2015، گوگل حالا در تلاش است تا با همکاری کمپانی تایوانی اچ تی سی، دو تلفن همراه جدید نکسوس اواخر امسال معرفی و به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در پی موفقیت نسبی نکسوس 6P و نکسوس 5X در سال 2015، گوگل حالا در تلاش است تا با همکاری کمپانی تایوانی اچ تی سی، دو تلفن همراه جدید نکسوس اواخر امسال معرفی و به بازار عرضه کند.

همانطور که پیش تر گفته شده بود، این دو تلفن همراه با کد رمز Sailfish (یا S1) و Marlin (یا M1) شناخته می شوند و نمایشگر پیش بینی شده برای یکی 5 و دیگری 5.5 اینچی است. همچنین از لحاظ ظاهری احتمالا هر دو بسیار شبیه یکدیگر باشند.

اما اندروید پلیس امروز تصویری منتشر کرده که ادعا می کند مربوط به خانواده نکسوس 2016 است و می گوید اگر چه این تصویر یک رندر رسمی نیست اما تمامی جزئیات آن بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع رسمی ساخته شده اند. با این حال، برخی جزئیات آن ممکن است در طراحی نهایی تغییر کنند.

بخش جلویی دستگاه بیش از حد ساده بوده و تقریبا ده ها دیوایس اندرویدی با این ظاهر می توان یافت. چهار گوشه ی تلفن همراه انحنای بسیار بیشتری نسبت به موبایل های اچ تی سی دارند و تقریبا غیر ممکن است که نشانه ای از اسمارت فون های HTC در این تلفن بیابید.

در قسمت پشتی نیز همانند دو نکسوس سال گذشته یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته و خوش بختانه دوربین در آن برآمدگی آزار دهنده ای ندارد (البته اگر این ظاهر نهایی باشد). یک اسپیکر و لوگوی گوگل نیز در قسمت پشتی قرار دارد. گفته شده که احتمالا خبری از لوگوی اچ تی سی روی ورژن نهایی دستگاه نخواهد بود. البته فراموش نکنیم که نکسوس های 2016 آلومینیومی هستند.

بر اساس ادعای اندروید پلیس، Sailfish همان تلفن 5 اینچی و Marlin اسمارت فون 5.5 اینچی است که جدای از اندازه نمایشگرشان، تفاوت های بسیار اندکی با یکدیگر دارند.

هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان رونمایی از این دیوایس ها صورت نگرفته اما ماه سپتامبر محتمل ترین حالت ممکن است. لازم نیست بگوییم که مارلین و سیلفیش، جدیدترین ورژن سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 7.0 نوقا را روی خود به صورت پیش فرض خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علیرضا بدرب
    علیرضا بدرب | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    نکسوز رو فقط ال جی خوب میزنه
    عالی میشه اگر امسال خود گوگل بزنه

  • | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    فک کن یه درصد این شکلی باشه.اچ تی سی هیچکدوم از گوشیاش ظاهر ساده نداره.

  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    بیریخته?

مطالب پیشنهادی