ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار برخی اطلاعات از ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود. امروز برخی از ویژگی های این گجت در منابع خبری تأیید شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود. امروز برخی از ویژگی های این گجت در منابع خبری تأیید شده که از بین آنها می توان به وجود حسگرهای ارتفاع سنج، فشارسنج، سرعت سنج، و GPS داخلی اشاره کرد.

ارتفاع سنج دائماً به اندازه گیری ارتفاع پرداخته و مقدار آن را بر حسب متر/مایل روی صفحه نمایش می دهد. همچنین می توان نمودار تغییرات ارتفاع را مشاهده کرد که زمان و ارتفاع را به ترتیب روی محورهای افقی و عمودی نشان می دهد. با اتصال Gear S3 به اینترنت و فعال کردن خدمات مکان یابی، می توان ارتفاع سنج را کالیبره نمود.

فشارسنج وظیفه اندازه گیری فشار اتمسفری را بر عهده دارد و هنگام پیش بینی وضعیت آب و هوا یا تعیین ارتفاع به کار می آید. مقدار فشار هوا بر حسب hPa (هکتوپاسکال) بر روی صفحه به نمایش درآمده و در کنار این ویژگی، نشانگر وضعیت آب و هوایی نیز وجود دارد که کاربر را از شرایط جوی آتی آگاه می سازد.

gears2-fb

کاربران می توانند فشارسنج را به صورت دستی کالیبره کنند. بدین منظور، باید مقادیر مرجع ارتفاع، فشار در سطح دریا و فاصله را در برنامه تعریف نمود. با استفاده از این حسگر، در صورتی که افت فشار بیش از 4 هکتوپاسکال در بازه زمانی 3 ساعته مشاهده شود، هشداری بر روی صفحه پدیدار شده و کاربر را نسبت به تغییر ناگهانی آب و هوا مطلع می نماید.

از نام سرعت سنج می توان فهمید که چه کاری انجام می دهد. این حسگر، سرعت کنونی را اندازه گیری کرده و سرعت میانگین و فاصله پیموده شده را محاسبه می نماید، و همان طور که می دانید، وجود GPS داخلی برای عملکرد دقیق سرعت سنج ضروری است.

اگر خدمات مکان یابی روی دیوایس متصل شده به اسمارت واچ یا در خود ساعت فعال نشده باشد، سرعت سنج کار نخواهد کرد. در نرم افزار مربوطه، تاریخچه اندازه گیری ها ثبت شده که مواردی همچون تاریخ، زمان، و سرعت را در بر می گیرد.

با این تفاسیر، به نظر می رسد Gear S3 افرادی با شیوه زندگی فعال را هدف گرفته است. این ویژگی ها برای افرادی که در فعالیت های هیجانی مانند کوه نوردی، چتربازی، موج سواری و مانند آنها شرکت دارند، بسیار سودمند خواهد بود، ضمن اینکه سرعت سنج در فعالیت هایی مانند دویدن یا رقابت هایی مثل ورزش های موتوری نقش مهمی ایفا می کند.

ظاهراً اسمارت واچ آتی سامسونگ که احتمالاً با نام Gear S3 Frontier عرضه می شود، گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود. به عقیده کارشناسان، بزرگ ترین نقطه قوت این محصول، پشتیبانی از سبک زندگی فعال به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hossein s
    hossein s | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    خدا کنه قیمتش خوب باشه و در ضمن من از هر کسی میپرسم آیا از این مدل ساعتها راضی هستند هر کسی یک نظری میده و آدمو دودل میکنن!

  • امینnew
    امینnew | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    خداکنه یکم روی طراحیش کار کنن مثل موتو و هوآوی یکم حالت کلاسیک بگیره خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی