ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل دو سیم کارته فبلت گلکسی نوت 7 هم به بازار خواهد آمد

شب گذشته کمپانی سامسونگ بالاخره به صورت رسمی از فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی کرد و دیگر هر اطلاعات مهمی که لازم باشد درباره آن بدانیم را در اختیار داریم. اما گذشته از انبوه خبرهای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

شب گذشته کمپانی سامسونگ بالاخره به صورت رسمی از فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی کرد و دیگر هر اطلاعات مهمی که لازم باشد درباره آن بدانیم را در اختیار داریم. اما گذشته از انبوه خبرهای چند روز اخیر و مشخص شدن ویژگی های بی نظیر نوت 7، اخیراً تایید شده که پرچمدار جدید کره ای ها از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کند؛ مسئله ای که شاید برای خیلی ها بی اهمیت به نظر رسد اما برای بسیاری دیگر که از نبود این قابلیت در گلکسی اس 7 اج گله مند بودند، خوشایند تلقی می شود.

در تصاویری که پایین تر قرار داده شده اند، می توان پی برد که سامسونگ مدل 2 سیم کارته گلکسی نوت 7 را حداقل در بخش هایی از جهان عرضه خواهد کرد. در واقع تصویر مدل دو سیم کارته، در بخش بازار جهانی وب سایت سامسونگ قرار داده شده و مدل تک سیم که در تصویر دوم به نمایش درآمده، در کشور انگلستان عرضه خواهد شد.

galaxynote7-dual-sim-628x383

galaxynote7-1sim-615x383

طی مراسم جعبه گشایی شب گذشته سامسونگ، مشخص شد که نوت 7 به یک نمایشگر سوپر امولد 5.7 اینچی با رزولوشن 2560x1440 مجهز شده است و از دوربین های 12 و 5 مگاپیکسلی در عقب و جلو بهره می برد.

همانطور که انتظار می رفت، دو طرف لبه های نمایشگر نوت 7 خمیده هستند و اسمارت فون مورد اشاره، از مد HDR نیز پشتیبانی می کند که امکان تماشا و استریم ویدیوهای با کیفیت را فراهم می آورد. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 7 کره ای ها هم می توان به چیپست اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره نمود. باتری 3500 میلی آمپر ساعتی هم سبب خواهد شد تا نوت 7 در یک روز پرمشغله به راحتی همراهی تان کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا دم سامسونگ گرم که هر سری حافظه داخلی گوشی رو بیشتر میکنه و با همون قیمت نسخه های قبلی میفروشه نه مثل اپل که تو سال 2016 گوشی با شونزده گیگ حافظه رو میده ملت

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    خبر خوبیه ولی خوب تر می شد اگر 2 سیم بود و اس دی هم همزمان قابل استفاده بود.

مطالب پیشنهادی