ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی «Together» در اندروید پوشیدنی توسط گوگل شات داون خواهد شد

گوگل اعلام کرده است از تاریخ ۳۰ سپتامبر، مصادف با جمعه نهم مهر ماه، ویژگی «Together» مرتبط به واچ فیس های اندروید پوشیدنی را از دسترس خارج خواهد کرد. گفتنی است که در این رابطه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

گوگل اعلام کرده است از تاریخ ۳۰ سپتامبر، مصادف با جمعه نهم مهر ماه، ویژگی «Together» مرتبط به واچ فیس های اندروید پوشیدنی را از دسترس خارج خواهد کرد. گفتنی است که در این رابطه ابتدا وبسایت «اندروید پلیس» گزارشی را منتشر کرد و در آن ذکر نمود که وقتی کاربران سعی داشته اند تا قابلیت Together را در آخرین نسخه از اپ های اندروید پوشیدنی تنظیم نمایند به آنها اطلاع داده شده که این امکان به زودی شات داون خواهد گشت.

اهالی مانتین ویو در این رابطه عنوان کرده اند که «بسیاری از ویژگی های Together در خود پلتفرم اندروید پوشیدنی ادغام شده اند» و در به روز رسانی اندروید وِر ۲ که در پائیز عرضه خواهد گشت در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

googletogether.0

گفتنی است که Together حدود یک سال پیش معرفی شد و بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان پاسخ گوگل به قابلیت "دیجیتال تاچ" اپل واچ یاد کردند. این ویژگی اجازه می داد دو کاربر اندروید پوشیدنی دیوایس های خود را از طریق واچ فیسی ویژه به یکدیگر متصل کرده و به این طریق مستقیماً باهم در ارتباط باشند.

کاربران با امکان مورد بحث می توانستند اموجی ها، مختصات مکانی، تصاویر، طراحی های دستی (doodle) و موارد دیگر از این دست را بدون مراجعه به اپ خاصی با یکدیگر به اشتراک بگذارند. گوگل یادآور شده در اندروید ۲.۰ افراد قادر خواهند بود به وسیله اپ های پیغام رسان متعددی و از طریق Smart Reply، یک کیبرد ویژه یا دست نوشته ها با یکدیگر ارتباط بگیرند.

لازم است خاطر نشان سازیم اندروید پوشیدنی ۲.۰ بنا نیست تا پاییز سال جاری ارائه شود و مشخص هم نگشته که این پلتفرم تا پیش از شات داون شدن کامل Together در اختیار افراد قرار خواهد گرفت یا خیر. اندروید پلیس نیز در مطلبی مرتبط می نویسد، بسیاری از ساعت های نسل اول مبتنی بر اندروید ور به روز رسانی نسخه ۲.۰ را دریافت نخواهند کرد و لذا آنها ویژگی Together را از دست داده و امکان تازه ای را نیز در اختیار کاربران نخواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی