ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن عرضه Destiny 2 در سال 2017 را تایید کرد

شاید هیچ گاه علاقه مندان به فرنچایز هیلو تصور نمی کردند روزی استودیو بانجی میراث خود را رها کرده و مسیر جدیدی را آغاز کند. ولی این اتفاق افتاد و حدود دو سال است که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

شاید هیچ گاه علاقه مندان به فرنچایز هیلو تصور نمی کردند روزی استودیو بانجی میراث خود را رها کرده و مسیر جدیدی را آغاز کند. ولی این اتفاق افتاد و حدود دو سال است که از انتشار عنوان محبوب دستینی می گذرد. با وجود این که جدیدترین ساخته بانجی ابتدای انتشار خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد ولی استودیو سازنده توانست به واسطه پشتیبانی استثنایی خود دستینی را به جایگاه واقعی اش برساند.

بسیاری از بازیکن ها منتظر قسمت دوم این عنوان هستند. چون جدا از حضور نام بانجی و المان های سرگرم کننده فرنچایز جدیدش، می دانند آن ها اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنند. اکنون بر اساس اطلاعات به دست آمده، دستینی 2 سال آینده منتشر خواهد شد. این خبر را اکتیویژن در گزارش مالی جدید خود داد و گفت تیم بزرگی از بانجی مشغول فعالیت روی قسمت دوم فرنچایز مورد بحث هستند.

نکته جالب اینجاست که استودیو سازنده همچنان به پشتیبانی خود از دستینی ادامه داده و شاهد آپدیت های بیشتری خواهیم بود. بسته الحاقی Rise of Iron یکی از همین بروز رسانی ها است که بیست و سوم سپتامبر [30 شهریور] منتشر می شود. خود اکتیویژن هم گفته دستینی مشکلی با انتشار محتوای بیشتر ندارد. ولی مسئله اینجاست افزایش تقاضا برای بسته های الحاقی بیشتر موجب شده تا ادامه راه موفقیت کمی سخت تر شود.

بد نیست بدانید Rise Of Iron در انحصار کنسول های نسل هشتم خواهد بود. این اتفاق در صورتی افتاده که می دانیم خود عنوان اصلی و تمامی بسته های الحاقی های قبلی بازی برای پلتفرم های نسل هفتم هم انتشار یافته اند. بر اساس گفته بانجی، حدود 90 درصد بازیکن های دستینی از دارندگان پلی استیشن 4 و اکس باکس وان هستند. بنابراین آن ها خواسته اند تا محدودیت های سخت افزاری کنسول های قدیمی را کنار گذاشته و با آغوش باز تر به استقبال محتوای جدیدتر بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.gh
    m.gh | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    یه درخواست دارم از بروبکس خوب دیجیاتو.لطفا یه گزارش مفصل از فرنچایزها و بازی های خوب به همراه شرکت سازنده بازیها به صورت جامع.از سونی، یوبی سافت ، اکتیویژن ، بتسدا و همه بزرگان گرفته تا شرکت های مستقل.به بیان دیگه سرگذشت فرنچایزها و فراز و نشیب های انها.همه و همه در یک گزارش چند قسمتی که فقط از دیجیاتو بر میاد این کار.ممنون? ?

مطالب پیشنهادی