ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با FUSE آشنا شوید؛ قهوه سازی با طراحی ماژولار که امکان تهیه نوشیدنی به هنگام حرکت را فراهم می کند

برای بسیاری از دوست داران قهوه، خرید ماشین قهوه ساز می تواند هزینه هنگفتی به همراه داشته باشد و در این میان دشواری تهیه اسپرسوی درجه یک هم جای خود را دارد. در همین راستا، استارتاپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

برای بسیاری از دوست داران قهوه، خرید ماشین قهوه ساز می تواند هزینه هنگفتی به همراه داشته باشد و در این میان دشواری تهیه اسپرسوی درجه یک هم جای خود را دارد. در همین راستا، استارتاپ جدیدی به نام FUSE در وبسایت Indiegogo شروع به کار کرده و با هدف تغییر این شرایط وارد عمل شده و قصد دارد تا امکان تهیه اسپرسوی درجه یک را در هر مکانی و حتی هنگام حرکت فراهم آورد.

ایده ساخت گجت FUSE، چندان جدید نیست و مشابه آن را قبلاً زیاد دیده ایم اما تفاوت قهوه ساز این استارتاپ، در طراحی ماژولار آن است. در واقع هدف اصلی کمپانی آن بوده که با اعمال تغییراتی در قطعات مختلف قهوه ساز، امکانی را برای کاربرانش فراهم نمیاد که نوشیدنی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برای مثال، تجهیزات اصلی گجت، پیستونی دستی را شامل می شود که به کمک آن امکان تهیه اسپرسو فراهم می آید. با این همه، ماژول کف سازی هم در نظر گرفته شده که اگر به اسپرسوی خالص علاقه ندارید، به کمک آن و اندکی شیر قادر به تهیه لاته خواهید بود.

ناگفته نماند که به لطف ماژول آسیاب FUSE، نیازی به آسیاب کردن دانه های قهوه از پیش نیست و این عمل در کسری از ثانیه صورت می گیرد. این ماژول از آن جهت در نظر گرفته شده که کاربر بتواند از تازگی دانه های قهوه اطمینان حاصل کرده و همواره باکیفیت ترین نوشیدنی مختلف را تهیه کند. برای گجت مورد اشاره، یک باتری 10400 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که عمر بالای آن بعد از هر بار شارژ، گجت را به وسیله ای ایده آل برای پیک نیک و مسافرت تبدیل می کند.

«کنث چای» (Kenneth Chai)، یکی از موسسین FUSE گفته که کمپانی مورد اشاره برنامه دارد تا امکان اتصال قهوه ساز FUSE به دستگاهی جداگانه را فراهم آورد که در نهایت یک اسپرسوساز حرفه ای برای مصارف خانگی پدید خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی