ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«تقاضای بسیار زیاد و پیش بینی نشده» عرضه نوت 7 را در برخی کشورها با تاخیر مواجه کرد

بعد از انتشار گزارش های مختلف درباره آمار بسیار فوق العاده پیش خریدهای فبلت گلکسی نوت 7، حالا سامسونگ خبرهای بدی برای طرفداران خود در برخی از نقاط جهان دارد؛ زیرا تقاضای مردم در چند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

بعد از انتشار گزارش های مختلف درباره آمار بسیار فوق العاده پیش خریدهای فبلت گلکسی نوت 7، حالا سامسونگ خبرهای بدی برای طرفداران خود در برخی از نقاط جهان دارد؛ زیرا تقاضای مردم در چند کشور به قدری زیاد بوده که کره ای ها را مجبور به تعویق انداختن عرضه نوت 7 کرده است.

شعبه هلند سامسونگ موبایل اخیراً به صورت رسمی تایید کرده که به دلیل «تقاضای بسیار زیاد و پیش بینی نشده»، عرضه نوت 7 در این کشور از دوم سپتامبر (12 شهریور) به نهم سپتامبر (19 شهریور ماه) موکول شده است. عضو جدید خانواده گلکسی قرار بود در کشورهای روسیه و اکراین هم در تاریخ مشابهی عرضه شود اما تقاضای بیش از اندازه سبب شده تا به ترتیب در تاریخ 16 و 30 سپتامبر (28 شهریور و 9 مهرماه) به دست روسی ها و اکراینی ها برسد.

مضاف بر این، ناگفته نماند که سامسونگ عرضه فبلت پرچمدار خود را در مالزی نیز با تاخیر مواجه کرده است. با توجه به همه این ها و نیز آمار روزافزون پیش خرید نوت 7، بعید نیست که بزودی شاهد تاخیر عرضه اسمارت فون مورد اشاره در کشورهای دیگر نیز باشیم.

در حال حاضر، هیچ خبری درباره تعویق عرضه نوت 7 در خاک ایالات متحده شنیده نشده است و به نظر می رسد سامسونگ برای تزریق واحدهای آن در تاریخ 19 آگوست (29 مرداد ماه) به بازار آمادگی کافی داشته باشد. در هر صورت، به نظر می رسد که حتی سامسونگ هم انتظار نداشته نوت جدیدش تا این حد به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمدجواد قاسمی
    محمدجواد قاسمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    خوبه اما بزرگ و به نسبت گرونه

  • benyamin.A
    benyamin.A | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا این فبلت عالیه???

  • omid
    omid | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    سلام
    بچه ها من یه s6 edge plus 64 gb رنگ گلد دارم واقعا در حد نو هست چند بفروشمش خوبه؟؟؟ میخوام تا خیلی افت قیمت نکرده بفروشمش بعد بزارم نوت ۷ قیمتش بیاد پایین بگیرمش البته به شرطی که رو گوشی خودم خیلی ضرر نکنم چون واقعا پول زحمت کشی بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی