ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل یونیک پلاس
تکنولوژی

معرفی موبایل یونیک پلاس با چیپست اسنپدراگون 410 و قیمت ارزان

این روزها به نظر می رسد تعریف یک زیربرند اختصاصی برای تولید محصول و عرضه به بازاری خاص، به یک اپیدمی در میان کمپانی های مختلف تبدیل شده است. شرکت تویوتا برند لکسوس را برای خودروهای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

این روزها به نظر می رسد تعریف یک زیربرند اختصاصی برای تولید محصول و عرضه به بازاری خاص، به یک اپیدمی در میان کمپانی های مختلف تبدیل شده است. شرکت تویوتا برند لکسوس را برای خودروهای لوکس تولیدی خود انتخاب کرده و نیسان نیز همین کار را با برند اینفینیتی انجام می دهد. در بازار تلفن های هوشمند هم هوآوی برند «آنر» و لنوو «موتو» را دارند. شرکت کمتر مشهور مایکرومکس (Micromax) نیز برند YU را برای تولید موبایل های بسیار ارزان قیمت خود جهت عرضه در بازارهای در حال رشدی چون هند در نظر گرفته است.

جدیدترین موبایل تحت این برند یونیک پلاس (Yunique Plus) نام دارد که بر خلاف پسوند «پلاس» خود، از نمایشگر نه چندان بزرگ 4.7 اینچی بهره می برد.

این محصول از چیپ مجتمع اسنپدراگون 410 و 2 گیگابایت رم برخوردار است و با توجه به بازار هدف آن، در نظر گرفتن 8 گیگابایت حافظه داخلی برایش چندان عجیب نیست. البته سازنده سعی کرده با افزودن درگاه microSD تا حدودی این کمبود را جبران نماید.

یونیک پلاس از یک سنسور 8 مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای دوربین جلویی برخوردار است. نکته جالب اینجاست که این سخت افزار نسبتاً ضعیف با نسخه نه چندان جدید اندروید 5.1 عرضه می شود، گرچه این امکان نیز وجود دارد که در عوض آن، موبایل خود را با نسخه 12.1 سیستم عامل دستکاری شده سیانوژن دریافت نمایید. یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی این مجموعه سخت افزاری را تکمیل می کند، که ظرفیت آن با توجه به پردازنده اقتصادی و نمایشگر 4.7 اینچی، چندان هم ضعیف به نظر نمی رسد.

حال می رسیم به تنها نقطه قوت موبایل تازه برند YU، یعنی قیمت آن؛ این محصول قرار است در کشور هند به قیمت تنها 96 دلار روانه باراز شود که به طور قطع با چنین قیمتی این تلفن هوشمند فروش خوبی را در این کشور پرجمعیت تجربه می نماید.

yu-yunique-plus-2 yu-yunique-plus-3 yu-yunique-plus-4 yu-yunique-plus-5 yu-yunique-plus-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی