ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Pebble 2 مجوز FCC را دریافت کرد

ساعت هوشمند «Pebble 2» به تازگی مجوز FCC را دریافت کرده که نشان می دهد احتمالاً به زمان معرفی رسمی آن در ماه سپتامبر نزدیک می شویم. همان طور که می دانید این کمپانی در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

ساعت هوشمند «Pebble 2» به تازگی مجوز FCC را دریافت کرده که نشان می دهد احتمالاً به زمان معرفی رسمی آن در ماه سپتامبر نزدیک می شویم. همان طور که می دانید این کمپانی در خرداد ماه سال جاری رویدادی را برگزار کرد و پروژه کیک استارتر جدید برای اسمارت واچ مذکور را معرفی نمود.

طی مراسم یاد شده، ویژگی های مختلف این ساعت هوشمند عنوان شد، اما زمان عرضه دقیق و رونمایی از آن در کنار دو محصول دیگر یعنی Pebble Time 2 و Pebble Core در هاله ای از ابهام قرار داشت. حال با توجه به کسب مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده امریکا، می توان انتظار داشت که این دو ابزار پوشیدنی در نیمه اول ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شوند.

در ادامه لازم است نگاهی کوتاه به ویژگی های Pebble 2 داشته باشیم. این اسمارت واچ از صفحه نمایش سیاه و سفیدی مشابه با نمونه قبلی بهره می گیرد تا مشکلی برای مشاهده آن زیر نور مستقیم خورشید وجود نداشته باشد. ضمناً دوام و استحکام این محصول نیز افزایش یافته و صفحه نمایش آن به پوشش محافظ گوریلا گلس مجهز شده تا از بروز خط و خش در امان باشد.

همچنین ساعت هوشمند مذکور به حسگر ضربان قلب نیز تجهیز گشته تا کاربران بتوانند نحوه عملکرد قلب در زمان تمرینات سنگین و استراحت را مشاهده و ثبت نمایند. لازم به ذکر است که دیگر ویژگی های Pebble 2 از جمله بند و محافظ سیلیکونی آن مشابه با مدل قبلیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی