ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

معرفی استارتاپ میت‌آپ؛ رویداد کارآفرینی و فناوری در تبریز

رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز، توسط جمعی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز و با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی دولت روز چهارم شهریور ماه در مرکز شماره ی ۳ اداره ی فنی و حرفه ای ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز، توسط جمعی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز و با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی دولت روز چهارم شهریور ماه در مرکز شماره ی ۳ اداره ی فنی و حرفه ای این شهر برگزار می‌ شود.

سخنرانی‌ ها و کارگاه‌ های آشنایی با یک اکوسیستم موفق استارتاپی توسط برخی از شناخته شده ترین مربیان کشور و بنیانگذاران استارتاپ های موفق بخش اول این رویداد را به خود اختصاص می دهند.

بخش دوم رویداد به مسابقه ی بزرگ استارتاپی اختصاص خواهد داشت به نحوی که بنیانگذاران استارتاپ های شرکت کننده در رقابت، برای ارائه و پاسخگویی به سؤالات داوران فرصتی ۵ دقیقه‌ ای در اختیار خواهند داشت و در نهایت به انتخاب کمیته ی داوران به ۳ تیم و به انتخاب رأی گیری مخاطبان به ۱ تیم جوایز نقدی و غیر نقدی تعلق می گیرد.

برای بخش سوم رویداد مذکور نیز تمهیداتی ویژه در نظر گرفته شده است؛ از جمله بورد تخصص، برای شبکه‌ سازی میان شرکت کنندگان که یکی از اهداف اصلی این رویداد محسوب می شود. به گفته ی برگزار کنندگان رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز، یکی از مشکلات اصلی زیست بوم استار‌تاپی این شهر، عدم وجود ارتباطات حرفه‌ ای میان فعالان این حوزه است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این رویداد به وبسایت رسمی آن مراجعه فرمایند.

دیجیاتو نیز به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، آن را برای علاقمندان پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی