ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لحظه های نمایشگاه IFA 2016 را با اینستاگرام دیجیاتو دنبال کنید

پس از نمایشگاه CES که در لاس وگاس برگزار می گردد، بی شک می توان نمایشگاه IFA را بزرگترین رویداد تکنولوژی در دنیا دانست. هر ساله خیل عظیمی از معتبرترین شرکت های دنیا در برلین ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

پس از نمایشگاه CES که در لاس وگاس برگزار می گردد، بی شک می توان نمایشگاه IFA را بزرگترین رویداد تکنولوژی در دنیا دانست. هر ساله خیل عظیمی از معتبرترین شرکت های دنیا در برلین گرد هم می آیند و آخرین دستاورد های خود را به معرض نمایش می گذارند. IFA با شور و هیجان بالایی که دارد، محفلی بی نظیر به عاشقان تکنولوژی است؛ محفلی که در آن می توان آخرین تغییرات این حوزه جذاب را تنفس کرد و با آن به وجد آمد.

همچون سال های گذشته دیجیاتو در این رویداد نماینده ای اختصاصی دارد و به صورت ویژه رخداد های IFA را برای شما پوشش خواهد داد. اما امسال تصمیم گرفتیم تا شما را بیشتر از حال و هوای نمایشگاه و آنچه که در آلمان رخ می دهد مطلع سازیم. لذا در روزهای نمایشگاه، اینستاگرام دیجیاتو در بخش Stories لحظه های ناب این رویداد را برای شما به تصویر می کشد.

این نوع پوشش از رویدادها در میان رسانه های خارجی با استفاده از اپلیکیشن اسنپ چت، امری عادی به حساب می رود، اما متاسفانه به خاطر در دسترس نبودن اسنپ چت در ایران، تا کنون فرصت چنین پوششی به وجود نیامده بود که حالا به لطف اینستاگرام و قسمت Stories آن، این مهم محقق شده است و دیجیاتو خوشحال است که با حرکتی متفاوت می تواند کاربران خود را با IFA همراه سازد.

دیجیاتو را در اینستگرام دنبال کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ebrahimi
    Ebrahimi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    درود بر شما و بروز بودنتون.

  • Kian
    Kian | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    حرکت جالب و باحالیه

مطالب پیشنهادی