ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی دو موبایل جدید TP-Link
تکنولوژی

معرفی Neffos X1 و Neffos X1 Max؛ تلاش متهورانه TP-Link در بازار تلفن های هوشمند

شرکت TP-Link یکی از مشهورترین نام ها در صنعت تولید تجهیزات شبکه به حساب می آید، اما در بازار تلفن های هوشمند نام نشانی ندارد. اولین موبایل های سری Neffos این شرکت در زمستان سال قبل رونمایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۷

شرکت TP-Link یکی از مشهورترین نام ها در صنعت تولید تجهیزات شبکه به حساب می آید، اما در بازار تلفن های هوشمند نام نشانی ندارد. اولین موبایل های سری Neffos این شرکت در زمستان سال قبل رونمایی شدند، حالا TP-Link با دو موبایل جدید با مشخصاتی قابل توجه به برلین آمده است.

سری تازه معرفی شده Neffos X دو عضو دارد؛ Neffos X1 و Neffos X1 Max، که هردوی آنها از بدنه ای یکپارچه و زیبا از جنس فلز برخوردارند. مدل X1 مجهز به نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS و با کیفیت HD است، در حالی که نمایشگر ۵.۵ اینچی X1 Max تصاویر خود را با رزولوشن Full HD به نمایش می گذارد.

هردوی تلفن هوشمند جدید TP-Link دارای سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی هستند. گشادگی لنز f/2.0، فوکوس خودکار فازی سریع، حالت عکسبرداری در شب اختصاصی و HDR از جمله ویژگی هایی هستند که برای دوربین اصلی این دو تلفن برشمرده شده. سنسور اثر انگشت نیز در زیر لنز دوربین پشتی جا خوش کرده است.

اما در زیر این بدنه، چیپ مجتمع ده هسته ای Helio P10 ساخت مدیاتک قرار گرفته است. ظرفیت حافظه داخلی برای نسخه Neffos X1 برابر با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت است، در حالی که Neffos X1 Max را می توان با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی خریداری نمود.

باتری مدل کوچکتر ۲۲۵۰ میلی آمپر توان دارد، اما نسخه دیگر به لطف ابعاد بزرگتر توانسته میزبان یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. هر دوی این محصولات با اندروید مارشملو روانه بازار می شوند.

مدل X1 قرار است باقیمت 222 دلار و مدل X1 Max به قیمت ۲۷۹ دلار و در رنگ های نقره ای و طلایی، در سه ماهه آخر امسال روانه بازار شوند.

neffos07-1 neffos15-1 neffos17-1 neffos04-1 neffos06-1 neffos10-1 neffos14-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alone Hero
    Alone Hero | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    کاش ايران هم بيايد. البته اسنپ دراگون 625 از helio p10 بهتر ميباشد

مطالب پیشنهادی