ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Withings از اولین ساعت هوشمند دارای قابلیت پایش ضربان قلب خود رونمایی کرد

کمپانی Withings امروز و در جریان نمایشگاه IFA 2016، از اولین ساعت هوشمند خود که توانایی پایش ضربان قلب کاربر را دارد رونمایی کرد. Steel HR نخستین ساعت "هوشمند" این کمپانی است که پس از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۴

کمپانی Withings امروز و در جریان نمایشگاه IFA 2016، از اولین ساعت هوشمند خود که توانایی پایش ضربان قلب کاربر را دارد رونمایی کرد. Steel HR نخستین ساعت "هوشمند" این کمپانی است که پس از ساعت آنالوگ Activité دارای یک حسگر اپتیکال برای پایش ضربان قلب بوده و همچنین از یک نمایشگر فرعی دیجیتالی برای نمایش نوتیفیکیشن های اسمارت فون ها بهره می برد.

این نمایشگر فرعی می تواند تعداد قدم ها، ضربان قلب و نوتیفیکیشن های موبایل را به نمایش کاربر بگذارد. صاحبان این ساعت هوشمند همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن های تعاملی iOS و اندروید Withings، آنچه قرار است در این نمایشگر فرعی به نمایش دربیاید را مطابق نیاز خود تعیین کنند.

Withings همواره در به کارگیری تکنولوژی به میزان زیاد در پوشیدنی های خود مقاومت می کند تا در عین حفظ ظاهر کلاسیک ساعت در محصولات خود، بتواند عمر باتری طولانی تری را برای آن ها مهیا سازد.

Steel HR هم دقیقا از همین قاعده پیروی کرده؛ یک ساعت هوشمند با طراحی فرانسوی که دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ بوده و از یک بند سیلیکونی برخوردار است.

STEEL_HR_KEY_VISUAL_2-w600

عمر باتری بسیار خوب Steel HR را نیز می توان یکی از نکات قابل توجه در مورد این ساعت هوشمند دانست. Withings وعده داده که Steel HR تنها با یک بار شارژ کامل، می تواند به مدت 45 روز روشن مانده و به فعالیت خود ادامه دهد.

البته در 25 روز اول می توان از کلیه امکانات Steel HR از جمله پایش ضربان قلب در زمان بیداری یا خواب استفاده کرد، اما پس از گذشت این دوره زمانی ساعت مذکور وارد حالت حفظ باتری شده و فقط امکانات ضروری و پایش فعالیت ها را به کاربر ارائه می کند.

فروش Withings Steel HR از ابتدای ماه اکتبر در فروشگاه های فیزیکی و وبسایت این کمپانی آغاز می شود. این ساعت هوشمند را می توانید در دو رنگ مشکی و سفید خریداری کنید که قیمت نسخه 36 میلی متری آن 179.95 دلار و نسخه 40 میلی متری 199.95 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alone Hero
    Alone Hero | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    عمر باتري خوبي دارد

مطالب پیشنهادی