ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رمز موفقیت فراری در فروش فوق سریع خودروهای چند میلیون دلاری

اگر شانس خرید گران ترین محصول شرکت فراری یعنی مدل لفراری که تنها 499 عدد از آن ساخته شده است را از دست دادید، حال فراری در یک حرکت خیرخواهانه 500 امین نسخه را برای ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اگر شانس خرید گران ترین محصول شرکت فراری یعنی مدل لفراری که تنها 499 عدد از آن ساخته شده است را از دست دادید، حال فراری در یک حرکت خیرخواهانه 500 امین نسخه را برای زلزه زدگان مرکز ایتالیا به حراج خواهد گذاشت و تمام ارزش مادی حاصل از فروش این ابرخودرو را به زلزه زدگان اختصاص خواهد داد.

4ف-w600-h600

این زلزه در 24 اگوست اتفاق افتاد که باعث خرابی ها بسیاری شد. در حال حاضر هم فراری زمان و مکان مشخصی را برای این حراجی مشخص نکرده است.

چندی پیش یک مدل لفراری به رنگ مات سیاه در حراجی مونتاری کالیفرنیا به قیمت 4.7 میلیون دلار به فروش رسید. پس به نظر می رسد که ارزش مادی آخرین نسخه لفراری از قیمت پایه ای فروش آن که 1.3 میلیون دلار بوده بسیار بیشتر باشد.

2014-ferrari-laferrari-for-sale-w600-h600

در این زلزله که در نزدیک شهر آکومولی اتفاق افتاد، بیش از 300 نفر کشته شدند و 400 نفر هم از مصدومیت پس از زلزله رنج می برند.

تولید لفراری در اواخر سال گذشته به پایان رسید وحال نسخه تولید محدود دیگری از این ابرخودرو با سقف تاشو در دستور کار فراری قرار دارد.

از مشخصات این ابرخودرو هیبریدی که به نوعی اولین مدل تولید انبوه هیبریدی فراری هم به شمار می رود می توان به قدرت 963 اسب بخار که از یک موتور v12 و یک موتور الکتریکی استخراج می شود اشاره کرد.

ض1-w600-h600

گفتنی است که اغلب خودروهای تولید محدود فراری در زمان فروش با افزایش قابل توجه قیمت مواجه می شوند و در خصوص مدل های کلاسیک این روند به شکلی تشدید می شود که هم اکنون لقب گران قیمت ترین خودرو جهان با بهای بیش از 32 میلیون دلار در اختیار یکی از مدل های مسابقه ای فراری 250 GTO قرار گرفته است.

250 GTO

از این رو خرید مدل های خاص فراری برای ثروتمندان و کلکسیونر ها، نه یک انتخاب احساسی و از روی علاقه صرف، بلکه یک سرمایه گذاری لوکس و تضمین شده محسوب می شود و فراری نیز همواره با توجه به این مزیت، می تواند خودروهای خاص خود را با قیمت های میلیون دلاری حتی پیش از معرفی اولیه پیش فروش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ehsan dorani
    ehsan dorani | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    راه تو رو میخواند??

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    چقدر جالب بود ...

مطالب پیشنهادی