ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات واژه یاب؛ فرهنگ لغات فارسی، انگلیسی و عربی در تلگرام

این روزها آن قدر به کلمات انگلیسی و عربی برمی خوریم که گاه معنی بیشتر آن ها را نمی دانیم. اگر فضای اینترنت را برای یافتن معانی این لغات زیر و رو می کنید، باید ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

این روزها آن قدر به کلمات انگلیسی و عربی برمی خوریم که گاه معنی بیشتر آن ها را نمی دانیم. اگر فضای اینترنت را برای یافتن معانی این لغات زیر و رو می کنید، باید بگوییم که دیگر نیازی به این کار نیست. وبسایت واژه یاب را احتمالاً خاطرتان هست. مدت ها پیش بود که این سرویس برای تسهیل یافتن معانی واژگان اپلیکیشن دیکشنری اندروید و iOS واژه یاب را عرضه کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات vajehyabbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید بسیار سریعتر از اپلیکیشن و وبسایت واژه یاب به معنای بیش از 1 میلیون واژه دست یابید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی vajehyabbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از آن ربات واژه یاب توضیحات لازم را به شما می دهد. روش استفاده از ربات واژه یاب نیز بسیار راحت است. کافیست لغت عربی، فارسی و انگلیسی ای که معنی آن را نمی دانید برای ربات بفرستید. ربات بلافاصله معنی لغت را جست و جو کرده و به شما نشان می دهد. در صورت نیاز می توانید از طریق لینک به اشتراک گذاری شده در پایین هر معنی به نتایج بیشتر دست یابید.

IMG_0898-w600

در این راه اگر ربات واژه یاب معنی لغتی را بلد نباشد، این مسئله را با ارسال یک پیغام خطا به شما اطلاع خواهد داد. همانطور که گفته شد ربات واژه یاب علاوه بر معنی لغات انگلیسی قادر است، معنی لغات عربی و همچنین معنی دقیق کلمات فارسی را نیز به شما نشان دهد.

IMG_0902-w600

همچنین با استفاده از دستور dicmod/ قادر خواهید بود "ترجمه ی فارسی به انگلیسی" را فعال و یا غیر فعال کنید. اگر هم حوصله تان سر رفت می توانید با استفاده از دستورهای rand/ و آوردن یکی از دو کلمه ی en و یا fa در مقابل آن به صورت رندوم معانی کلمات مختلف انگلیسی و فارسی را مشاهده کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ramin mohamad hoseini
    ramin mohamad hoseini | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    ربات ShopziSearch_Bot@ ربات جستجو کالا های فروشی کانال های تلگرام

  • حمید
    حمید | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    ربات @vote برای ساخت نظرسنجی و انتشار در گروه‌ها یا کانال‌ها

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    این قسمت رو اصلاح کنید
    "برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Icon8Bot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید."
    @icon8bot اینوسط چیه؟

  • علی
    علی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    ربات HostBot@ برای هویز گرفتن دامنه و نمایش اطلاعات صاحب دامنه

  • Mohammad Mohammad
    Mohammad Mohammad | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    ممنون. مفید بود

مطالب پیشنهادی