ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خروجی پلی استیشن 4 پرو روی تلویزیون های مختلف چگونه است

گرچه در جریان رونمایی 17 شهریور پلی استیشن کنسول پلی استیشن 4 پرو کامل معرفی شد، اما به علت نمایش نه چندان خوب سونی، بسیاری از ویژگی های این کنسول در هاله ای از ابهام قرار ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

گرچه در جریان رونمایی 17 شهریور پلی استیشن کنسول پلی استیشن 4 پرو کامل معرفی شد، اما به علت نمایش نه چندان خوب سونی، بسیاری از ویژگی های این کنسول در هاله ای از ابهام قرار داشتند. حال پس از اتمام این رونمایی اطلاعات تکمیلی در مورد این کنسول تقویت یافته، بی وقفه منتشر می شوند تا کاربران دید بهتری را نسبت به آن بدست بیاورند.

اخیرا هم لیستی از پرسش و پاسخ های متداول منتشر شده که به برخی از سوالات رایج بازیکنان پاسخ می دهد. از جمله مهم ترین نکاتی که می توان از این لیست استخراج کرد، نحوه اجرا شدن بازی ها روی مانیتور ها و تلویزیون های HD و 4K است.

  • بازی هایی که روی پلی استیشن 4 معمولی با رزولوشن کمتر از 1080p (بالاترین کیفیت ممکن برای HDTV) رندر می شوند، با بهره گیری از قدرت پلی استیشن پرو، با رزولوشن 1080 عادی و آپ اسکیل نشده روی  HDTV ها اجرا خواهند شد.
  • در صفحه نمایش های 4K، بازی ها با حداکثر رزولوشن 4K (همان 2160p یا 3840 در 2160) و روی HDTV با رزولوشن 1080p پردازش خواهند شد.
  • اگر صفحه نمایش و بازی، هر دو از قابلیت HDR پشتیانی کنند، بازی به صورت HDR اجرا خواهد شد.

در ادامه هم چارتی آمده که به طور دقیق تر نحوه رندر شدن بازی ها را روی صفحه نمایش های مختلف نشان می دهد.

ps4_pro_tv_display_chart-w600

لازم به ذکر است که هنگام عرضه، پلی استیشن 4 پرو قادر به پردازش تصویر با رزولوشن 2160p با نرخ فریم 60 است. برای اتصال پلی استیشن 4 پرو به صفحه نمایش 4K، نیاز به کابل HDMI پرمیوم و یا HDMI2 دارید که البته جعبه کنسول پرو شامل یکی از این کابل ها می شود. این کنسول در تاریخ 20 آبان با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • st
    st | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    تا پروژه اسکورپو صبر کنید .تا نهایت کارایی رو از یه کنسول خانگی ببینید .من ک بیصبرانه منتظره دو چیزم .کنسول اسکورپیو .و بازی red dead 2 از شرکت راک استار .این دو چیز یعنی عشق

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی