ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۲۴ شرکت متقاضی اپراتوری مجازی تلفن همراه موافقتنامه اصولی دریافت کرده اند

با پایان یافتن مهلت ارائه ی مدارک متقاضیان دریافت پروانه ی اپراتوری مجازی تلفن همراه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موافقتنامه ی اصولی ۲۴ متقاضی را برای دریافت این پروانه صادر کرده است. سازمان ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

با پایان یافتن مهلت ارائه ی مدارک متقاضیان دریافت پروانه ی اپراتوری مجازی تلفن همراه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موافقتنامه ی اصولی ۲۴ متقاضی را برای دریافت این پروانه صادر کرده است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۴ و پس از فراخوان صدور پروانه ی اپراتوری مجازی تلفن همراه، شرایط ۵۱ متقاضی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

با توجه به شروط مصوبه ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و حداقل امتیاز های لازم برای دریافت این موافقتنامه، تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری به این شرکت ها مهلت داده شد مدارک و مستندات مورد نیاز را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تحویل دهند.

هم اکنون با پایان این مهلت، سازمان تنظیم مقررات موافقتنامه ی اصولی ۲۴ شرکت را صادر کرده است. این شرکت ها در قدم بعدی باید با یکی از ۳ اپراتور تلفن همراه کشور قرارداد همکاری ببندند تا در نهایت پروانه ی فعالیتشان صادر شود.

انتظار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این است که تا پایان امسال، تکلیف صدور پروانه های فعالیت اپراتور های مجازی موبایل مشخص شود و آنها بتوانند از ابتدای سال آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

برآورد ها حاکی از آن هستند که دارندگان موافقت اصولی پروانه ی MVNO، پس از طی مراحل نهایی صدور پروانه، حداقل ظرف مدت ۳ ماه از دریافت پروانه، قادر خواهند بود سیم کارت خود را به متقاضیان واگذار کنند.

لازم به توضیح است اپراتور های مجازی موبایل، با استفاده از شبکه ی ارتباطی ۳ اپراتور فعلی تلفن همراه کشور می توانند به متقاضیان خود خدمات تلفن همراه بدهند. پیش شماره ی ۰۹۹۹ نیز به همین منظور به اپراتور های مجازی موبایل اختصاص داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • i LDA
    i LDA | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    دیجی جون کلا شماره مجازی چیه اینو هم توضیح بدین

  • Ali
    Ali | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    منظور همین شماره های مجازی هست؟ که تماس ها و پیام هارو روی اپلیکیشن یا سایت دریافت میکنه؟!

مطالب پیشنهادی