ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 قاچاق در ایران رجیستر نمی شود

در حالی که تنها سه روز از عرضه آیفون 7 و مدل پلاس آن به بازارهای جهانی می گذرد، این دو موبایل پرچمدار با قیمت های نجومی به ترتیب 6.5 و 8 میلیون تومان وارد ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۳

در حالی که تنها سه روز از عرضه آیفون 7 و مدل پلاس آن به بازارهای جهانی می گذرد، این دو موبایل پرچمدار با قیمت های نجومی به ترتیب 6.5 و 8 میلیون تومان وارد بازار کشور شدند.

با این همه، همانطور که پیشتر در خبرها خوانده اید، محصولات اپل و به طور مشخص موبایل های تولیدی این شرکت مدتی است که به خاطر نبود نمایندگی رسمی شرکت تولید کننده در ایران، زیر ذره بین اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی قرار گرفته اند و حالا رئیس این اتحادیه اعلام کرده آیفون های جدید وارداتی به ایران قاچاق بوده اند و رجیستر نمی شوند.

غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی در این رابطه افزود این موبایل ها قاچاق هستند و ما از مصرف کنندگان می خواهیم که در زمان خرید به این موضوع توجه کنند. وی با بیان اینکه ارزش این تلفن هوشمند بسیار کمتر از رقمی است که هم اکنون در بازار به فروش می رسد، اضافه کرد: ورود موبایل های آیفون از کانال غیررسمی، به موضوع کالای قاچاق در بازار دامن می زند.

این مقام مسئول در ادامه هشدار داد که به علت قاچاق بودن آیفون های جدید موجود در بازار امکان ثبت و رجیستری آنها وجود ندارد و در صورتی هم که این امر رخ بدهد، در کمتر زمانی کلیه دستگاه های ثبت شده از مدار خارج خواهند شد.

کریمی با بیان اینکه خریداران در زمان خرید این موبایل ها باید به موضوع استعلام شناسه دستگاه (IMEI ) در سامانه گمرک و وزارت صنعت، فاکتور اصلی خرید و نیز مهر فروشگاه دارای جواز صنفی، توجه کنند، اضافه کرد: برای اطلاع از اصلی بودن تلفن همراه، خریدار باید شماره شناسه آن (IMEI ) را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۷ پیامک کند.

آیفون های ورودی از طریق مسافران هم باید ثبت شوند

وی تاکید کرد که حتی موبایل های مسافری نیز باید ثبت و رجیستر شوند و ما از خریداران می خواهیم که به هیچ عنوان این دستگاه ها را خریداری نکنند، چرا که مسئولیت عواقب بعدی آنها در صورت از شبکه خارج شدن و نیز در نبود گارانتی معتبر فروش، به عهده خودشان خواهد بود.

ثبت سفارش قانونی آیفون 7 انجام شد

رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و تلفن همراه از ثبت سفارش ورود آیفون 7 توسط چند شرکت به داخل کشور خبر داد و این نوید را داد که در کمتر از ۲ هفته آینده، آیفون 7 به صورت رسمی توسط این شرکتها، وارد بازار ایران می شود.

کف قیمت آیفون چقدر است؟

آقای کریمی قیمت تقریبی آیفون 7 را ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این موبایل با توجه به ظرفیت و مدل و رنگ، قیمتهای متفاوتی خواهد داشت، اما قیمت پایه آن ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود که واردکنندگان رسمی آن را با فاکتور رسمی فروش و تایید رجیستری عرضه می کنند. او در پایان تاکید نمود که با عوامل قاچاق این موبایل ها به بازار برخورد خواهد شد و هم اکنون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان حمایت از مصرف کننده به صورت جدی در حال پیگیری برای جلوگیری از ورود آیفون 7 قاچاق به بازار و جمع آوری آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • ali_abed
    ali_abed | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    قیمت پایه 2700000؟؟؟؟؟؟
    والا با دلار 3500 میشه2270000
    از همی الان بخور بخور رو شرو کردن!!!!!!!!!!!

  • mohsen seyfi
    mohsen seyfi | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    قیمت محصولات جدید کمپانی #اپل اعلام شد: ?






    آیفون ۷، ۱۲۸ گیگ : یه کلیه + طحال
    آیفون ۷ پلاس، ۲۵۶ گیگ : جفت کلیه ها + ریه سمت راست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی