ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوپرو بالاخره از پهپاد چهار پره و تاشوی Karma رونمایی کرد

کمپانی گوپرو به تازگی از اولین پهپاد خود به نام Karma رونمایی به عمل آورده که نخستین بار، طی کنفرانس Code سال 2015 معرفی شده بود و سپس عرضه اش تا سال جاری میلادی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی گوپرو به تازگی از اولین پهپاد خود به نام Karma رونمایی به عمل آورده که نخستین بار، طی کنفرانس Code سال 2015 معرفی شده بود و سپس عرضه اش تا سال جاری میلادی به تعویق افتاد. بزرگترین مزیت پهپاد Karma نسبت به سایر رقبا، سهولت استفاده از آن است؛ برای شروع، کارما از طراحی تاشو بهره می برد و به همین جهت، حمل آن به سادگی صورت خواهد گرفت.

خریداران پهپاد، به کمک کنترلری که بی شباهت به کنسول قابل حمل Nvidia Shield نیست، قادر به کنترل پهپاد گوپرو خواهند بود. نیمی از این کنترلر، به نمایشگری لمسی اختصاص یافته و در نیمه دیگر آن، دو جوی استیک به همراه چند دکمه قرار گرفته است.

درون مورد بحث را می توان به همراه اکشن کم های Hero 5 Black ،Hero 5 Session (که در کنار کارما معرفی شدند) و Hero 5 به پرواز درآورد. در بخش جلویی پهپاد گوپرو، نوعی حلقه سه محوره قرار گرفته که با قرار دادن دوربین در آن، می توان لرزش را برطرف کرد و تصویری روان به ثبت رساند. باید خاطر نشان کرد که امکان جداسازی این حلقه و استفاده جداگانه از آن نیز وجود دارد که مشابه چنین ایده ای را پیشتر در پهپاد Typhoon کمپانی چینی Yuneec دیده بودیم.

کمپانی گوپرو در کنار کارما، از اپلیکیشنی نیز رونمایی کرد که امکان مشاهده فید زنده ویدیویی را برای اشخاص ثالث فراهم می آورد. در حال حاضر مشخص نیست که کارما از چه سیستمی برای دنبال کردن اشیا استفاده می کند؛ مسئله ای که در دیگر پهپادهای مشابه به کمک جی پی اس موبایل های هوشمند یا دستگاهی جداگانه در جیب کاربر برطرف شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که پهپاد کارما، به صورت جداگانه قیمتی معادل 799 دلار خواهد داشت و در 23 اکتبر سال جاری میلادی (2 آبان ماه) به بازار خواهد آمد. ضمناً در صورت تمایل می توان پهپاد مورد اشاره را به همراه دوربین های Hero 5 یا Hero 5 Session با قیمت 1099 و 999 دلار تهیه نمود.

karma_8.0-w600

karma_1.0-w600 karma_13.0-w600 karma_11.0-w600 karma_10.0-w600 karma_9.0-w600 karma_7.0-w600 karma_6.0-w600 karma_5.0-w600 karma_4.0-w600 karma_3.0-w600 karma_2.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی کریمی
    علی کریمی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    عشق است هلی کم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    یهووی رشد کردن پهبادا

مطالب پیشنهادی