ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری زنده از موبایل Moto M؛ میان رده جدید لنوو و موتورولا

اواخر ماه گذشته میلادی موبایلی به نام Moto M (با شماره مدل XT-1662) در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شد که قرار است به مشخصات سخت افزاری قابل قبولی مانند نمایشگر 5.5 اینچی با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

اواخر ماه گذشته میلادی موبایلی به نام Moto M (با شماره مدل XT-1662) در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA رویت شد که قرار است به مشخصات سخت افزاری قابل قبولی مانند نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920، چیپست 2.1 گیگاهرتزی MT6755 مدیاتک و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز باشد. اما حالا تصاویری زنده از این فبلت در فضای مجازی منتشر شده که ما را با طراحی بدنه آن آشنا می سازد.

به جرئت می توان گفت که لنوو و کمپانی زیرمجموعه آن، یعنی موتورولا طی چند وقت اخیر بسیار پرکار بوده اند. این دو کمپانی چندی پیش از موبایل های Moto Z و Moto Z Force رونمایی کردند و در همایش IFA 2016 از موبایل Moro Z Play و ماژول دوربین True Zoom که با همکاری Hasselblad توسعه یافته پرده برداشتند.

Moto-M-XT-1662-leaks-w600

با توجه به تصاویر اخیر می توان گفت که زبان طراحی Moto M تفاوت چندانی با سایر اعضای خانواده Moto ندارد. با این حال، شکی نیست ظاهر آن حس و حال موبایلی به مراتب ارزان قیمت تر از سری Moto Z را منتقل می کند. البته به عنوان یک موبایل میان رده، طراحی Moto M بسیار قابل قبول به نظر می رسد و مطمئناً برای بازار کشورهایی مثل چین بسیار ایده آل است.

در نهایت باید افزود که از دیگر مشخصات این اسمارت فون میان رده می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گفته می شود که این موبایل به همراه اسمارت فونی کوچکتر به نام XT-1663 در تاریخی نامعلوم معرفی شده و به بازار می آید.

Moto-M-XT-1662-leaks2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 하미도?
    하미도? | ۲ مهر ۱۳۹۵

    شبیه جی هشت هواویه.

  • هادی واعظ
    هادی واعظ | ۱ مهر ۱۳۹۵

    گوشی خوبی.?

  • james james
    james james | ۱ مهر ۱۳۹۵

    دیجیاتو تو اپلیکیشن جواب یکی دیگرو میدیم معلوم نمیشه

مطالب پیشنهادی