ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بدشانسی های ترانوس ادامه دارد؛ 340 نفر از کارکنان اخراج می شوند

ترانوس کمتر از هشتصد کارمند دارد و حالا قصد دارد 340 کارمند خود در کالیفرنیا، آریزونا و تگزاس را اخراج کند، تقریبا 40 درصد از کل نیروهایی که در اختیار دارد. علاوه بر این، تمام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ترانوس کمتر از هشتصد کارمند دارد و حالا قصد دارد 340 کارمند خود در کالیفرنیا، آریزونا و تگزاس را اخراج کند، تقریبا 40 درصد از کل نیروهایی که در اختیار دارد. علاوه بر این، تمام مراکز Theranos Wellness و آزمایشگاه ها نیز تعطیل خواهند شد. این استارت-آپ کوچک که زمانی ستاره سیلیکون ولی نام گرفته بود حالا دچار مشکلات بزرگی شده و گویا الیزابت هولمز، مدیرعامل جوان آن قصد دارد کمی عقب نشینی کرده و پیش از ارائه خدمات و محصولات، کمی بیشتر تحقیق کند.

چندی پیش، هولمز به مدت دو سال از انجام هر گونه فعالیتی در آزمایشگاه محروم شد و قانون گذاران آمریکایی ترانوس را زیر فشار بالایی قرار دادند. این کمپانی وعده داده بود که با یک قطره از خون هر شخصی می تواند نتایج کامل آزمایش خون را ارائه دهد اما پس از گذشت چند سال، دنیا متوجه شد که ترانوس هیچ کار ویژه ای انجام نمی دهد و مثل دیگران آزمایش خون را انجام می دهد.

پس از رسوایی بزرگ و محروم شدن هولمز از کار در آزمایشگاه، ثروت 9 میلیارد دلاری وی سقوط عجیبی را متحمل شد و کار به جایی رسید که ترانوس دیگر ارزشی نزد سرمایه گذاران نداشت.

تا ابتدای آگوست 2016، این شرکت 790 کارمند را به استخدام خود در آورده بود که حالا 340 نفر از آن ها باید با شغل خود خداحافظی کنند. کارکنان باقی مانده حالا باید رضایت سازمان غذا و داروی آمریکا را کسب کنند، با کمپانی های دیگر ارتباط برقرار کرده و اعتبار از دست رفته خود را بیابند.

علاوه بر این موارد، توسعه دستگاه miniLab نیز ادامه خواهد یافت. مینی لب می تواند همزمان 40 آزمایش روی خون انجام داده و نتیجه را اعلام کند که زیکا یکی از آن ها است. با این حال، باز هم بسیاری معتقدند که ادعای ترانوس با مینی لب قابل انجام نیست و آن ها یک مشکل جدید برای خود ایجاد کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    پارسال چقدر هایپ شد
    خیلی دلم میخواد بدونم با این اوضاع برنامه بعدیش چیه

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    حقشه وقتى حرف الكى ميزنه

مطالب پیشنهادی