ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعلام روزانه قیمت محصولات الکترونیکی، خودرو، طلا و ارز با ربات تلگرام Mahbot

این روزها وجود یک سرویس آنلاین که بتواند در کسری از ثانیه، اطلاعات جامع و مفید را به صورت روزانه در اختیار ما قرار دهد به شدت حس می شود. اطلاعاتی چون صفحه ی نخست روزنامه ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۶ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

این روزها وجود یک سرویس آنلاین که بتواند در کسری از ثانیه، اطلاعات جامع و مفید را به صورت روزانه در اختیار ما قرار دهد به شدت حس می شود. اطلاعاتی چون صفحه ی نخست روزنامه های مهم کشور، قیمت انواع خودرو و تلفن هوشمند، ترجمه کلمه و عبارات به چند زبان مختلف و مواردی از این دست، جزء همین موارد به شمار می روند.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات Mahbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هرچه تمام تر اطلاعات خود را به روز کرده و به امکانات متنوعی دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Mahbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ماه بات توضیحات لازم به همراه دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند.

ماه بات در مجموع قادر است 10 کار متنوع را برای شما انجام دهد. نمایش صفحه ی اول روزنامه های کشور، قیمت انواع خودروی داخلی و خارجی، قیمت برندهای مطرح موبایل، قیمت برندهای مطرح تبلت، ترجمه ی کلمه و عبارت به 50 زبان، تاریخ شمسی/قمری/میلادی و اوقات شرعی و همچنین قیمت طلا و ارز جزئی از امکانات این ربات همه کاره به شمار می روند.

Screenshot_20161007-165734-w600

برای تست ربات مذکور ابتدا دستور «قیمت برندهای مطرح موبایل» را انتخاب کردیم. پس از انجام این کار لیستی از محبوب ترین برندهای موبایل مانند سامسونگ، اپل، ال جی، سونی و... به ما نشادن داده شد. از آن جایی که این روزها تب و تاب تلفن های هوشمند جدید اپل، یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پرو در کشورمان بالا گرفته است، این برند را برای نمونه انتخاب کردیم.

پس از آن ماه بات قیمت تقریبی تلفن های هوشمند اپل را از آیفون 5 سی گرفته تا آیفون 7 پرو، با توجه به اطلاعات منتشر شده روی اینترنت برایمان ارسال کرد. شاید قیمت اعلام شده توسط ماه بات دقیق نباشد اما در کسری از ثانیه قادر است محدوده ی قیمت یک دستگاه را از تلفن هوشمند گرفته تا تبلت و خودروهای داخلی و خارجی را برایتان ارسال کند.

Screenshot_20161007-165805-w600

امکانات ماه بات به همینجا ختم نمی شود. این ربات قادر است کلمات و عبارات شما را به 50 زبان زنده ی دنیا ترجمه کند. برای این کار کافیست از دستور translate/ استفاده کنید. پس از نوشتن این دستور ماه بات زبان مبدأ، زبان مقصد و همچنین کلمه یا عبارت موردنظر را از شما در خواست می کند. پس از نوشتن کلمه یا عبارت موردنظر، ماه بات در کسری از ثانیه معنای مناسب را به همراه یک فایل صوتی تلفظ برای شما ارسال می کند.

سرویس ترجمه ی این ربات قادر است کلمات و عبارات زبان هایی چون روسی، فارسی، انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، سوئدی، چینی، کره ای، لهستانی، رومانیایی، عربی، اسپانیایی و... را به یکدیگر ترجمه کرده و تلفظ صحیح آن ها را با ارسال یک فایل صوتی کم حجم در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر امکانات ماه بات می توان به مواردی چون فال حافظ، استخاره با قرآن عثمان طه، قیمت طلا و ارز، صفحه ی اول روزنامه های کشور و همچنین اطلاع از تاریخ شمسی/قمری/میلادی و اوقات شرعی اشاره کرد. ماه بات قابلیت اضافه شدن به گروه ها را نیز دارد. برای این کار کافیست روی ماه بات کلیک و گزینه ی Add to group را انتخاب کنید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • farsam
    farsam | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    بابا بگردید رباتهای بهتر و کارآمدتر و آپدیت تر تو دیحیاتو معرفی کنید این زیاد قابل توجه نبود یحورایی مث این ربات و با این محتوا و کارکرد هم رباتش زیاده هم مدل وب سایت و وبلاگش زیاده تو هر چیزی اعم از ربات یا سایت یا هرچی محتوای کلیشه ای نباشه تکراری نباشه آدم جذبش میشه
    مث روزیاتو ک اپ نداره
    ولی مطالب غ تکراری و دست اول ترجمه و تالیف میکنن تو حوزه ی لایف استایل و عمومی

    پی نوشت : لطفا اپ روزیاتو زودِ زود بسازید منتظریم هرچه سریعتر اقدام کنید تیم معظم و گرامی وبسایت دیجیاتو
    امسال سال اقدام عملی بودها ??☺????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی