ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی C9 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصات گلکسی C9 پرو سامسونگ

تلفن هوشمند گلکسی C9 سامسونگ با شماره مدل (SM-C9000) مجوزهای لازم را از رگولاتوری کشورهای چین و آمریکا دریافت کرده است و ردپای آن را می توان در پایگاه داده بنچمارک ها یافت. بسیاری معتقدند که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

تلفن هوشمند گلکسی C9 سامسونگ با شماره مدل (SM-C9000) مجوزهای لازم را از رگولاتوری کشورهای چین و آمریکا دریافت کرده است و ردپای آن را می توان در پایگاه داده بنچمارک ها یافت. بسیاری معتقدند که این محصول قرار است تحولی مهم در موبایل های شرکت کره ای ایجاد کند. شنیده شده بود که این تلفن هوشمند یک برادر بزرگتر نیز دارد و بالاخره دیروز تصاویر و مشخصات این محصول نیز در فضای اینترنت منتشر شد.

اولین عکس های گلکسی C9 پرو روی وبسایت چینی Weibo قرار گرفته و گفته شده این محصول مجهز به نمایشگری ۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۶۵۳ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است.

سامسونگ برای این محصول ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/1.9 در بدنه پشتی آن جا خوش کرده است. جالب این که همین سنسور برای دوربین پنل جلویی نیز در نظر گرفته شده تا کاربران به هیچ وجه از بابت کیفیت عکس های سلفی گرفته شده نگران نباشند.

درگاه USB Type-C، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت در زیر دکمه هوم و اندروید ۶.۰.۱ از دیگر مشخصات این فبلت غول پیکر خواهد بود.

سیستم پرداخت «Samsung Pay» در این محصول علاوه بر NFC، از طریق درگاه ارتباطی جدید MST مخفف (Magnetic Secure Transmission) یا «انتقال امن مغناطیسی» نیز در دسترس خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که موبایل R9s پلاس کمپانی اوپو نیز دقیقاً همین مشخصات را دارد و نوار آنتن در بدنه پشتی آنها نیز بیش از حد شبیه به یکدیگر است. تنها تفاوت عمده در قیمت این دو محصول دیده می شود. گلکسی C9 پرو سامسونگ ۴۷۴ دلار قیمت گذاری شده، یعنی ۴۵ دلار ارزان تر از برادر ناتنی خود با برند اوپو.

برای تایید صحت تمام این اخبار مدت زیادی منتظر نخواهید ماند، چرا که شرکت سامسونگ قصد دارد هرچه زودتر دو موبایل تازه نفس خود را روانه بازار ساخته و دست کم برخی توجهات را از بحران گلکسی نوت ۷ منحرف کند.

and-a-rear-facing-16MP-camera Color-options-are-Gold-and-Rose-Gold Phone-has-a-16MP-front-facing-camera... Samsung-Galaxy-C9-Pro Samsung-to-unveil-the-Galaxy-C9-Pro-tomorrow (1) Samsung-to-unveil-the-Galaxy-C9-Pro-tomorrow The-Galaxy-C9-Pro-has-6GB-of-RAM-and-64GB-of-internal-storage The-phablet-works-with-Samsung-Pay

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    من نمیدونم مردم چرا نظراته غیر منطقی میدن حرف از تکراری میزننید کمی عاقلانه فکر کنید و بی تعصب میبینید که فقط سامسونگ رو قیافه گوشی هاش کار کرده از اس۵ بگیر تا لبه خمیده .بعدشم شرکت باحرفایه شما نمیاد هر سری یه طراحی جدید بکنه بیست و اندی ساله پراید و سوار میشن ملت نمیگن تکراریه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی