ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولد سرفس فون مایکروسافت یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک تر شد

از ماه ها پیش اخبار و شایعات مرتبط با توسعه تلفن هوشمند جدیدی از مایکروسافت با نام سرفس شنیده می شود و اظهار نظر جالب ساتیا نادلا مدیرعامل کمپانی ساکن ردموند در هفته گذشته مبنی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

از ماه ها پیش اخبار و شایعات مرتبط با توسعه تلفن هوشمند جدیدی از مایکروسافت با نام سرفس شنیده می شود و اظهار نظر جالب ساتیا نادلا مدیرعامل کمپانی ساکن ردموند در هفته گذشته مبنی بر «توسعه بهترین دستگاه موبایل»، احتمال وجود محصولی به نام سرفس فون را قوت بخشیده است.

حالا گزارش های جدیدی به گوش می رسد که نشان می دهد تولید موبایل مایکروسافت به مرحله «آزمایش» رسیده است.

بنابر اخبار منتشر شده توسط رسانه های تایوانی، تولیدکننده سخت افزار و تامین قطعات سرفس فون، کمپانی «پگاترون» بوده که بعد از فاکسکان به عنوان یکی از همکاران اصلی اپل شناخته می شود.

گفته می شود موبایل هوشمند جدید ردموندی ها در سال 2017 یا احتمالاً اوایل سال 2018 روانه بازار خواهد شد؛ دلیل این زمان طولانی به همان رویکرد «توسعه بهترین دستگاه موبایل» بر می گردد و علاوه بر این پیش بینی می شود ضمن تجهیز سرفس فون به سخت افزاری قدرتمند، امکان اجرای اپلیکیشن های مبتنی بر معماری اکس86 نیز در این تلفن هوشمند میسر خواهد بود.

جدا از مسائل رقابتی، این قابلیت که با پیاده سازی مود Continuum ممکن می شود، یکی از مورد انتظارترین ویژگی هایی است که کاربران خواستارش هستند و می تواند تحولی در صنعت تلفن های هوشمند ایجاد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • aggressive
    aggressive | ۹ آذر ۱۳۹۵

    آقا سهیل عزیز چرا باید انتقاد کنیم.
    من طرفدار اپل هستم ولی از گوشیهای ویندوز فون هم خیلی خیلی خوشم میاد و فوق‌العاده براشون احترام قائلم ، چون سیستم عامل با ثبات ، معرکه و با اصل و نسبی داره.
    امیدوارم گوشیهاش فراگیر بشه.

  • امیر حسین
    امیر حسین | ۹ آذر ۱۳۹۵

    آخرین تیر مایکروسافت به سمت بازار موبایل هوشمند
    امیدوارم بخوره به هدف

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی