ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: ایرپادها طی چند هفته آینده از راه می رسند

زمانی که اپل در کنفرانس ماه سپتامبر خود، آیفون 7 را معرفی کرد، همه متوجه حذف جک هدفون شدند. راه حل جدید گوگل برای گوش دادن به موسیقی چیست؟ ایرپادهایی که سیم ندارند و از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

زمانی که اپل در کنفرانس ماه سپتامبر خود، آیفون 7 را معرفی کرد، همه متوجه حذف جک هدفون شدند. راه حل جدید گوگل برای گوش دادن به موسیقی چیست؟ ایرپادهایی که سیم ندارند و از نگاه اپل محصولات خارق العاده ای هستند اما مردم نظرات متنوعی داشتند.

پر واضح است که ایرپادها (Airpod) چندان امن و مطمئن نیستند و قطعا هیچکس دوست ندارد 160 دلار پول ناقابل بپردازد و به یک باره از دستش بدهد. با این حال، گویا بسیاری مشتاق خرید ایرپاد هستند و برای عرضه آن به بازار لحظه شماری می کنند.

پیش از مراسم معرفی مک بوک های جدید بود که اپل به CNET اعلام کرد عرضه این محصول با کمی تاخیر همراه خواهد بود. چندی بعد نیز برخی تامین کنندگان قطعات گفته بودند احتمالا باید در سال 2017 به فکر خرید ایرپاد باشید و حالا مدیرعامل کمپانی حرف جدیدی برای گفتن دارد.

یکی از مشتریان اپل که به تازگی آیفون 7 هم خریداری کرده، ایمیلی برای مدیرعامل اپل، تیم کوک فرستاده و چنین نوشته است:

تاریخ عرضه اش را به ما بگو. من واقعا درگیر بینش وایرلسی که شما ترسیم کردید شدم. حالا گیر کرده ام با EarPod که همزمان با آن نمی توانم تلفن ام را شارژ کنم وقتی سر کار هستم و به آن نیاز دارم. بگو که بدانیم یک ماه است یا 6 ماه، چون در این صورت می روم هدفون وایرلس دیگری می خرم.

در جواب به این ایمیل، تیم کوک اینگونه پاسخ داد: «مرسی بابت پیامی که فرستادی. بابت تاخیر عذر می خواهم. ما در حال نهایی کردن آن ها هستیم و انتظار دارم که طی چند هفته آتی عرضه شان را آغاز کنیم.»

البته انتشار چنین متن هایی می تواند ساختگی و منتسب به مدیرعامل اپل باشد اما وبسایت MacRumors صحت این اطلاعات را تایید کرده و می گوید این مکالمه واقعا انجام شده. البته، تیم کوک و دیگر مدیران اپل هیچ وقت از مشتریان به دور نبوده و هر از چندگاهی به چند ایمیل پاسخ داده اند.

در ابتدا قرار بود ایرپادها در ماه اکتبر عرضه شوند ولی حالا بعید است که زودتر از ژانویه 2017 بتوانیم شاهد حضورشان در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی