ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بیش از 3.8 میلیون نفر به تماشای مراسم The Game Awards امسال نشستند

بنابر گفته برگزارکنندگان مراسم اهدای جوایز The Game Awards 2016، بیش از 3.8 میلیون نفر از سراسر جهان به تماشای رویداد امسال نشسته اند که از رشد بسیار تحسین برانگیز نسبت به سال گذشته (2.3 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

بنابر گفته برگزارکنندگان مراسم اهدای جوایز The Game Awards 2016، بیش از 3.8 میلیون نفر از سراسر جهان به تماشای رویداد امسال نشسته اند که از رشد بسیار تحسین برانگیز نسبت به سال گذشته (2.3 میلیون نفر) و سال 2014 میلادی (1.9 میلیون نفر) حکایت دارد.

جف کیلی، خبرنگار شهیر صنعت بازی های ویدیویی که مسئولیت برگزاری این رویداد سالانه را عهده دار است می گوید مشاهده چنین پیشرفتی در تعداد تماشاگران لایو استریم و تماشاگران حاضر در سالن، امری ترغیب کننده به شمار می رود و قطعاً شاهد برگزاری The Game Awards طی سال های آتی نیز خواهیم بود.

گفتنی است که رشد 65 درصدی تعداد تماشاگران مراسم، تا حد زیادی مدیون قرارداد برگزارکنندگان آن مورد اشاره با Tencent (کمپانی مادر Riot Games) بوده تا این رویداد را به صورت زنده در کشور چین نیز استریم شود. ظاهراً به لطف این قرارداد انتشار، تقریباً یک میلیون از تماشاگران مراسم از کشور چین بوده اند.

طی مراسم دو ساعت و نیمه The Game Awards 2016، شاهد نمایش بازی های گوناگونی بودیم که از جمله آنها می توان به Death Stranding و Mass Effect Andromeda اشاره کرد. علاوه بر این، بازی اوورواچ توانست با کسب 4 جایزه، از جمله «بهترین بازی سال» به پرافتخارترین عنوان حاضر در این مراسم تبدیل شود. در نهایت باید افزود که کلیپ های این مراسم نیز بیش از 15 میلیون بار روی پلتفرم هایی مانند توییتر، یوتوب و فیسبوک مشاهده شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی