ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش توییتر به Salesforce
تکنولوژی

توییتر فهرست ده هشتگ برتر سال 2016 را منتشر کرد

توییتر به تازگی فهرستی از پرطرفدارترین مباحث و موضوعات سال 2016 را بر اساس هشتگ های به کار رفته در این شبکه اجتماعی منتشر ساخته، که در بین آنها موارد جالبی را مشاهده می کنیم. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

توییتر به تازگی فهرستی از پرطرفدارترین مباحث و موضوعات سال 2016 را بر اساس هشتگ های به کار رفته در این شبکه اجتماعی منتشر ساخته، که در بین آنها موارد جالبی را مشاهده می کنیم.

1- Rio2016

رتبه اول در این لیست به هشتگ Rio2016 اختصاص دارد که مربوط به بازی های المپیک تابستانی ریو دو ژانیرو می شود. بسیاری از قهرمانان این بازی ها برای ارسال تصاویر و تشکر از طرفدارانشان از شبکه اجتماعی توییتر استفاده کردند.

2- Election2016

در مقام دوم همان طور که انتظار می رفت، هشتگ Election2016 مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده قرار دارد که به پیروزی دانلد ترامپ انجامید. طبق آمار توییتر، بیش از 75 میلیون پیام در این رابطه صرفاً در زمان اعلام پیروزی ترامپ رد و بدل گشت.

3- PokemonGo

رتبه سوم به یکی از جنجالی ترین بازی های سال جاری یعنی پوکمون گو اختصاص دارد که هشتگ PokemonGo برای آن استفاده شده. این بازی رکورد بیشترین تعداد دانلود در هفته اول عرضه را شکست و تاکنون بیش از 500 میلیون بار به صورت مستقیم نصب شده.

4- Euro2016

بازی های فوتبال قهرمانی اروپا با هشتگ Euro2016 مقام چهارم را در اختیار دارد. در این رقابت ها ایسلند به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز، با شکست دادن انگلستان توانست حجم عظیمی از پیام های توییتر را به خود اختصاص دهد.

5- Oscars

در ادامه شاهد هشتگ Oscars هستیم که البته با جنبش ضد نژادپرستی در این مراسم و هشتگ OscarsSoWhite همراه بود، زیرا هیچ رنگین پوستی در بین نامزدهای بازیگری در چهار دسته اصلی حضور نداشتند.

6- Brexit

انگلستان با تصمیم به خروج از اتحادیه اروپا هشتگ Brexit که مخفف Britain's Exit است را به راه انداخت، و جنجال های حاصل از آن توانست این موضوع را به رتبه ششم در سال 2016 برساند.

7- BlackLivesMatter

جنبش حمایت از سیاه پوستان که از سال 2012 پس از کشته شدن «تریون مارتین» نوجوان سیاهپوست آمریکایی شکل گرفت، سال گذشته نیز یکی از داغ ترین مباحث شبکه اجتماعی توییتر بود.

8- Trump

مطرح شدن دانلد ترامپ به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری، موجی از جشن و شادمانی، نگرانی های سیاسی و بلاتکلیفی را در جامعه آمریکا و حتی جهان برانگیخت. او تنها فردیست که توانسته به فهرست 10 هشتگ برتر سال 2016 راه یابد.

9- RIP

سال 2016 چهره های سرشناسی از جمله دیوید بویی، پریسن، محمد علی کلی و لئونارد کوهن از دنیا رفتند، و هشتگ RIP یا همان Rest in Peace برای عرض تسلیت به آنها به کار رفت.

10- GameofThrones

این سریال پرطرفدار شبکه تلویزیونی HBO توانست در مقام دهم برترین هشتگ های سال 2016 جای گیرد، سریالی که سرانجام در هشت فصل به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sina
    Sina | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    #خار_زبان هم تعلق ميگيره به rest in piece ???

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

      متشکرم از توجه شما دوست عزیز، اصلاح شد.

مطالب پیشنهادی