ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ قلدرها به تلفن های هوشمند آمدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Bully: Anniversary Edition

bully-2-rockstar-w600

شاید این روزها خیلی ها راک استار را با GTA یا Red Dead Redemption بشناسند ولی همچنان طعم مشت های عجیب Bully را فراموش نکرده ایم؛ عنوانی جنجالی که سال 2006 منتشر شد و آمریکایی ها هم ادامه سیاست عرضه عناوین خود برای اسمارت فون ها، بازی را به مناسب ده سالگی اش روی تلفن های هوشمند به انتشار رساند. با Bully نه با خلاف های کارهای بزرگ دست و پنجه نرم می کنید و نه به یک دنیای وسترن قدم می گذارید، اینجا دانش آموزی هستید که به مدرسه ای با قوانین سخت فرستاده شده و باید به بقیه نشان دهید رئیس کیست.

Bully: Anniversary Edition

Bully: Anniversary Edition

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 مگابایت زبان:

F1 2016

f1seasonpreview2016-w600

همانند کمپانی معروف EA که سری فیفا را از سال ها پیش به اسمارت فون ها آورد، شرکت Codemasters هم تصمیم گرفت این رویه را پیش گرفته و نسخه ای کوچک از آخرین قسمت F1 را برای تلفن ها هوشمند به انتشار برساند. عنوانی که مطمئنا به واسطه مکانیزم های گیم پلی خود، جای خالی اش بین اپلیکیشن ها احساس می شد. مشابه ورژن کنسولی، F1 2016 نقش راننده فرمول یک را به بازیکن داده و باید توانایی های تان را به بقیه نشان دهید. این نکته را اضافه کنیم امتیازات پایین این اپلیکیشن بیشتر به خاطر تغییرات نوسانی فریم ریت بوده و امیدواریم توسعه دهنده آن را برطرف سازد.

F1 2016

F1 2016

سازنده: Codemasters قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2560 مگابایت زبان:

Galaxy on Fire 3 - Manticore

galaxy-on-fire-3-manticore

ببینید کی اینجاست؛ قسمت سوم عنوانی که عناوین پیشینش با استقبال بسیار خوب منتقدین مواجه شد و علاقه مندان سال ها خواهان یک ماجراجویی متفاوت با فضاپیماها بودند. برای کسانی که نمی دانند، خیلی ها از بازی های قبلی این سری به عنوان «بهترین بازی فضایی اسمارت فون ها» یاد نمودند و توسعه دهنده هم با Galaxy on Fire 3 - Manticore آمده تا با یک گرافیک استثنایی و گیم پلی سرگرم کننده دوباره آن را به اثبات برساند. بنابراین کشتی فضایی خود را انتخاب کرده و به یک جنگ طاقت فرسا با بقیه بازیکن ها بروید.

Galaxy on Fire 3 - Manticore

Galaxy on Fire 3 - Manticore

سازنده: FISHLABS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1333 مگابایت زبان:

Cover Fire

unnamed-w600

معمولا برای اسمارت فون ها تا اسم گرافیک خوب به میان می آید، ذهن خیلی ها سمت حجم بسیار زیاد خواهد رفت. Genera Games که تاکنون اپلیکیشن های موفقی را ساخته با Cover Fire می خواهد تا خلاف این فرضیه را نشان دهد. پس اگر دلتنگ یک تجربه دیداری فوق العاده از سبک تیراندازی شده اید، نباید این اپلیکیشن را از دست دهید؛ عنوانی که همان گونه اسمش نشان می دهد، مکانیزم های گیم پلی اش پیرامون کاورگیری چرخیده و باید با دشمنان طی مرحله های گوناگون بجنگید.

Cover Fire

Cover Fire

سازنده: Genera Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 177.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی
    ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    کی حوصله داره با این
    حجم دانلود کنه?

  • CATer
    CATer | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    یه سر به فارسروید بزنید، انواع مودهای cover fire موجوده

  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    Cover Fire
    برای کشور شما در دسترس نیست ، چرا اخه ؟؟؟

    • mahdi asadyan
      mahdi asadyan | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      از سایت بگیر

    • سعید ملایی
      سعید ملایی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      من از فارسروید دانلود کردم خیلی باحاله

    • سعید ملایی
      سعید ملایی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      من از فارسروید دانلود کردم خیلی بازی خوبی هست.

  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    چه عجب. بعد چند وقت دو سه تا بازی خوب معرفی کردید

  • سید آرمان زهرایی
    سید آرمان زهرایی | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

    چه حجمی دارند

مطالب پیشنهادی