پیش بینی درآمد 70 میلیون دلاری Super Mario Run در ماه نخست

بعد از معرفی بازی Super Mario Run در کنفرانس اپل، بسیاری از دوست داران کمپانی نینتندو و فرنچایزهای بی نظیر آن، بی صبرانه منتظر جدیدترین شاهکار ژاپنی ها برای پلتفرم های موبایل هستند. در حالی که تنها یک هفته تا عرضه رسمی این بازی در اپ استور اپل باقی مانده، تحلیلگران به ارائه پیش بینی ها و تخمین های خود در قبال فروش و میزان درآمدزایی Super Mario Run پرداخته اند.

با در نظرگیری این که 20 میلیون نفر در خبرنامه Super Mario Run عضو شده اند تا اعلان مربوط به انتشار بازی در اپ استور را دریافت کنند، موسسه آماری Sensor Tower درآمد 70 میلیون دلاری طی ماه نخست عرضه را برای Super Mario Run پیش بینی کرده. این رقم البته فاصله زیادی با درآمد 143 میلیون دلاری پوکمون گو، یا درآمد 107 میلیون دلاری کلش رویال دارد، اما باز هم بسیار تحسین برانگیز است.

super-mario-run-revenue-forecast-w600

Sensor Tower در بخشی دیگر از گزارش خود می گوید که سوپر ماریو ران، از منظر تعداد دانلود طی ماه نخست، «رکوردی تاریخی» از خود به جای خواهد گذاشت و احتمالاً عملکردی به مراتب موفقیت آمیزتر از پوکمون گو داشته باشد؛ مسئله ای که علت آن را می توان در محبوبیت بی نظیر شخصیت ماریو و نیز تبلیغات گسترده اپل برای بازی جستجو کرد.

Super Mario Run قرار است در دو نسخه به دست مشتریان برسد که یکی از آنها دمویی رایگان بوده و دیگری 10 دلار قیمت دارد. ضمناً نینتندو گفته که در بازی، شاهد هیچگونه میکروترنسکشن یا خرید درون برنامه ای نخواهیم بود که در دنیای موبایل گیمینگ امروزی، همچون تنفس هوایی تازه است.

در نهایت موسسه مورد بحث می گوید که موفقیت Super Mario Run، در گروی کیفیت دموی رایگان آن است و این دمو می تواند یا موفقیت بازی را تضمین کند یا آن را با شکستی شرم آور مواجه سازد.

مطالب مرتبط

تا هفته آینده بازی‎های هیولا را با تخفیف خریداری کنید

به مناسبت جشن مهرگان که البته دو هفته‎ای از آن می‎گذرد، تقریبا تمامی بازی های شبکه ایرانی هیولا تخفیف خورده‎اند. هیولا بازاری دیجیتال (مشابه شبکه استیم) برای بازی‎های رایانه‎ای است که علاوه بر بازی‎های ایرانی، عناوین خارجی مختلفی چون This War of Mine و Sniper: Ghost Warrior 3 نیز در آن به فروش می‎رسند. این تخفیف‎های... ادامه مطلب

ماوس و کیبورد یا کنترلر؛ سوالی که پاسخ آن هنوز مبهم است

سال ها از ساخت اولین بازی ویدیویی می گذرد و راه های مختلفی برای کنترل بازی ها به وجود آمده است؛ از دسته های آتاری و کنترلرهای قدیمی نینتندو و سگا گرفته تا حالا که با دوال شوک پلی استیشن و کنترلرهای بهینه شده اکس باکس به بازی کردن می پردازیم. حتی شرکت والو با کنترلر استیم خود درهای جدیدی... ادامه مطلب

گزارش مالی نینتندو از سه ماه پایانی 2016؛ نگاه ها به کنسول بازی سوییچ

در حالی که نخستین ماه سال جدید میلادی را پشت سر گذاشته ایم، کمپانی نینتندو ساعاتی پیش گزارش عملکرد مالی خود از سه ماه پایانی سال 2016 (ابتدای اکتبر تا پایان دسامبر) را منتشر کرده است. بر این اساس درآمد کلی ژاپنی ها نسبت به گزارش قبلی رشد پیدا کرده و از 1.3 میلیارد دلار به... ادامه مطلب

عملکرد سوپر ماریو ران خیلی ضعیف تر از آن چیزی بود که تصور می شد

عملکرد ضعیف تر از انتظار سوپر ماریو ران بر کسی پوشیده نیست. با وجود اینکه بازی در سال گذشته بیشترین دانلود را بین بازی های اندرویدی داشت و در کمتر از یک سال هم توانست رکورد 200 میلیون دانلود را روی iOS به ثبت برساند ولی نسخه پولی بازی را تنها درصد کمی از بازیکن... ادامه مطلب

15 مبارزه پایانی برتر؛ بررسی به یادماندنی ترین غول آخر بازی ها

عناصر زیادی دست به دست هم می دهند تا یک بازی ویدیویی را به موفقیت برسانند که از مهمترین آن ها می توان به گرافیک، داستان و گیم پلی اشاره کرد. اما در میان همه این بخش ها، یکی از نکات حیاتی وجود باس فایت های حساب شده و جذاب است که باعث می شود یک... ادامه مطلب

شلیک به دو نوجوان حین انجام بازی پوکمون گو در آمریکا

پوکمون گو تازه ترین پدیده جهانی در حوزه بازی های موبایل به حساب می آید که مثل ویروس در حال گسترانیدن خود است و با سرعتی چشمگیر به پیش می رود. این بازی به سبک واقعیت افزوده توسط نینتندو و Niantic برای تلفن های هوشمند ساخته شده و برای انجامش لازم است موبایل خود را... ادامه مطلب

نظرات ۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x