ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین آپدیت اپل واچ، ساعت عده ای از کاربران را از کار انداخت

با عرضه به روز رسانی watchOS 3.1.1، مشکلاتی در سری دوم اپل واچ ها پدیدار شد و این شرکت به صورت موقت دسترسی به آپدیت اخیر را متوقف کرد. به گفته بسیاری از کاربران پس ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

با عرضه به روز رسانی watchOS 3.1.1، مشکلاتی در سری دوم اپل واچ ها پدیدار شد و این شرکت به صورت موقت دسترسی به آپدیت اخیر را متوقف کرد. به گفته بسیاری از کاربران پس از پایان فرآیند به روز رسانی، ساعت هوشمندشان به کلی از کار افتاده و اصطلاحا بریک شده است.

به این ترتیب watchOS 3.1.1 دیگر از روی سرورهای اپل قابل دانلود نیست و در حال حاضر آخرین به روز رسانی در دسترس برای کاربران اپل واچ watchOS 3.1 است.

طبق اخبار منتشر شده، پس از انجام آخرین به روز رسانی، روی نمایشگرهای سری دوم اپل واچ صفحه ای سیاه رنگ ظاهر می شود که در مرکز آن علامت اخطاری قرمز رنگ نقش بسته است.

پیشنهاد اپل برای رفع این مشکل به ریست کردن ساعت هوشمندش محدود گشته که مسلما برای بسیاری از دارندگان این تکنولوژی پوشیدنی منجر به حل مشکل نشده است.

به همین منظور، بسیاری از دارندگان اپل واچ با مراجعه به وبسایت Reddit اعلام کردند که ساعت هوشمندشان پس از پایان فرایند دریافت به روز رسانی 3.1.1 به طور کلی از کار افتاده و تنها راه حل برای رفع این مشکل مراجعه به یکی از مراکز خدماتی شرکت اپل است.

اما نکته قابل توجه آن است که فروشگاه های محصولات اپل قادر به ارائه سرویس و رفع مشکلات اینچنینی نیستند و محصولات معیوب باید به کارخانه فرستاده شوند.

احتمالا به روز رسانی watchOS 3.1.1 در آینده پس از رفع مشکلاتش دوباره در دسترس کاربران اپل واچ قرار می گیرد اما زمان مشخصی برای انتشار آن از سوی اپل در نظر گرفته نشده.

تمامی افرادی که اپل واچ آن ها پس از این آپدیت نرم افزاری با مشکل رو به رو شده، می بایست با مراجعه به خرده فروشی های این شرکت با بخش خدمات مشتریان تماس حاصل کنند که البته در کشور ما چنین امکانی مقدور نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    اپل یه مدته فقط به کمیت آپدیتا اهمیت میده نه کیفیتشون.

  • Rasoul Abaryan
    Rasoul Abaryan | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    اقا اینروزا امار مشکلات apple از دستم دررفته ها!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی