سامسونگ و ارائه بسته بازی های رایگان برای صاحبان گلکسی S7
بعد از خروج زودتر از موعد فبلت پرچمدار نوت 7 از بازار تلفن های هوشمند، تمام هم و غم سامسونگ به استقبال بیشتر و پشتیبانی گسترده تر از موبایل های گلکسی S7 و S7 Edge ...
بعد از خروج زودتر از موعد فبلت پرچمدار نوت 7 از بازار تلفن های هوشمند، تمام هم و غم سامسونگ به استقبال بیشتر و پشتیبانی گسترده تر از موبایل های گلکسی S7 و S7 Edge معطوف شده است.
بعد از آنکه طی ماه های گذشته چند رنگ جدید به اعضای این خانواده اضافه شدند و شنیده می شود نسخه بتای سیستم عامل اندروید 7.1.1 به صورت آزمایشی برای این دو تلفن هوشمند در حال آزمایش بوده و به زودی منتشر می شود، کره ای ها تدارکات ویژه نرم افزاری برای صاحبان پرچمداران خود دیده اند.
سامسونگ مجموعه ای از بازی های برتر اندرویدی را در قالب Galaxy Game Pack در اختیار خانواده S7 قرار داده که طی آن برخی از قابلیت ها و امکانات پولی درون برنامه ای را به رایگان ارائه می کند.
در حالی که کاربران سیستم عامل گوگل برای چشیدن طعم بازی جدید «سوپر ماریو ران» می بایست مدت زیادی انتظار بکشند، صاحبان گلکسی S7 و S7 Edge درون بازی های منتخب سامسونگ سکه های مجانی، کارت های افزونه و سایر المان های جذاب را دریافت خواهند کرد.
برای دریافت موارد فوق، به صفحه اختصاصی مجموعه بازی های گلکسی در گوگل پلی مراجعه کرده و عناوین مورد نظرتان را به رایگان دانلود کنید؛ افزونه ها و موارد رایگان اختصاصی موبایل پرچمدار سامسونگی شما در کوتاه ترین زمان از طرف توسعه دهنده هر بازی ارائه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من گلکسی نوت 4 دارم راحت دانلود کردم همش هم رایگان
آخه چرا دروغ میگید الان من رفتم درست بود اینا طرفداری اپل پفکین که خودشون را جای کاربران سامی جون جا زدن تا بخوان وجهه سامی خراب کنن ولی بدونن مال این صحبتها نیستن
m.samsung اپل در حدی نیست که مقایسه بشه فقط تیکه به اپل بمبیا بود?????
دقیقا همینطوره
اپل بمبی؟ خخخ اپل بمب باشه سامسونگ بمب اتم جاجاجا
محمد
لینک اشتباه هست مینویسه no results found
چه عالی !? مرسی
ایول سکه های مجانی بازی سوپر ماریو
همین الان میرم ۲.۵ میلیون پول میدم گلکسی اس ۷ اج میخرم
من گلکسی اس ۷ ادج دارم ولی این صفحه ای که میگید برام باز نمیشه
چرا؟
ایول داری سامی جون??????
حالا اگه اپل بمیی بود جیب کاربر را خالی میکرد
هیچ وقت سامسونگ رو با دزد نامشروععوام فریب اشغال سازی مثل اپل مقایسه نکن