ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویارویی سرمایه گذاران داخلی با کسب و کارهای نوپا در آواتک

روز گذشته در پژوهشکده نفت دانشکده فنی دانشگاه تهران، آواتک میزبان جمعی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده بود. در جریان این رویداد بعد از صبحت های کوتاه محسن ملایری مدیرعامل آواتک، برخی از سرمایه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

روز گذشته در پژوهشکده نفت دانشکده فنی دانشگاه تهران، آواتک میزبان جمعی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده بود. در جریان این رویداد بعد از صبحت های کوتاه محسن ملایری مدیرعامل آواتک، برخی از سرمایه گذاران به ارائه ایده ها و راهکارهای خود برای بیشتر شدن شانس موفقیت استارتاپ ها در جذب سرمایه پرداختند و حدود هشت استارتاپ برگزیده نیز طرح پیشنهادی شان را در مقابل جمعیت حاضران مطرح نمودند.

از جمله طرح های ارائه شده در این رویداد می توان به مانیشن (وبسایتی برای تسهیل فرایند معامله ملک)، اتکس (معامله خودرو) و هایپرکا (سوپرمارکت آنلاین) اشاره نمود. در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی آواتک در این باره جلب می کنیم.

چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاران (نوآورد‌‌‌‌روز) با حضور نزدیک به یکصد سرمایه‌گذار داخلی در آواتک برگزار شد. این رویداد با هدف ایجاد فرصت‌ های همکاری تجاری و سرمایه‌ گذاری داخلی بر روی کسب و کارهای نوین روز دوشنبه  ۲۹ آذرماه در آواتک برپا گردید.

نظربین، رونگار، کالنتیفای، مانیشن، هایپرکا و اوتکس از جمله شرکت های نو‌پا در این دوره بودند.

شرکت‌ های منتخب در چهارمین دوره «آواتک» پس از ۶ ماه تلاش بی‌وقفه دستاوردهای خود را در مقابل سرمایه‌ گذاران و شرکای تجاری آواتک به نمایش درآودرند. حوزه فعالیت شرکت‌ های این دوره، املاک و مستغلات، تبلیغات دیجیتال، خدمات خودرو، تجارت الکترونیک، محتوا و رسانه بود.
محسن ملایری، بنیانگذار و مدیر عامل آواتک در سخنان خود با اشاره به فعالیت دو ساله شتاب دهنده آواتک، کسب و کارهای نوپای خارج شده از چهار چرخه این شتاب‌ دهنده را 36 تیم اعلام کرد.

ملایری گفت: تاکنون موفق به اشتغال زایی 370 تن از جوانان بااستعداد کشورمان شده‌ایم که امیدواریم این رقم در سال‌های آتی رشد قابل ملاحظه‌ ای داشته باشد.

بنیان‌گذار آواتک با اشاره به تلاش برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی افزود: باور ما این است که گره مشکلات اقتصادی ایران عزیز از طریق اتکا به نیروهای داخلی باز خواهد شد.برای تحقق این هدف مهم تلاش خواهیم کرد بهترین شرایط،امکانات و زمینه انتقال دانش جهانی را برای جوانان ایران زمین فراهم کنیم.

آواتک یک شتاب دهنده کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) است که کارآفرینان مشتاق را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه‌ی اولیه و فضای کاری خلاق حمایت می کند. این پشتیبانی از طریق دو برنامه شتابدهی( هر شش ماه یک بار) و آواکمپ (هر سه ماه یک بار) به کارآفرینان ارائه می شود. در پایان دوره‌های شتاب‌ دهی سرمایه گذاران در روزی تحت عنوان «نوآورد روز» در مقابل استارتآپ های چرخه آواتک قرار گرفته و فرصت سرمایه گذاری داخلی برای کسب و کارهای نوپا فراهم می شود.

imag2406 imag2408 imag2410 imag2412 imag2414 imag2417

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی