ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی: سخت گیری بر شبکه های اجتماعی باید کم شود

ماجرای آسیب های شبکه های اجتماعی برای کشور و فیلترینگ آنها توسط نهادهای مربوطه مساله ایست که هر چند وقت یک بار به بحث داغ محافل خبری بدل می شود و این اواخر نیز تصمیم بر آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماجرای آسیب های شبکه های اجتماعی برای کشور و فیلترینگ آنها توسط نهادهای مربوطه مساله ایست که هر چند وقت یک بار به بحث داغ محافل خبری بدل می شود و این اواخر نیز تصمیم بر آن شده که دارندگان شبکه های پر مخاطب در این رسانه ها مجوز فعالیت بگیرند.

خلاصه کلام اینکه با در نظر داشتن این سخت گیری ها، حسن روحانی ریاست جمهوری کشور، در جریان گفتگوی زنده ای که شب قبل از طریق رسانه ملی با مردم داشت، ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی، به معضل بیکاری اشاره کرد که این روزها گریبانگیر خانواده های ایرانی شده است.

به باور رئیس جمهور، خود دانشگاه ها باعث طولانی تر شدن زمان ورود جوانان به بازار کار شده اند و هم اکنون در کشورمان 5 میلیون جمعیت دانشگاهی داریم که از این تعداد سالانه 900 هزار نفر با رویای دستیابی به شغل بهتر فارغ التحصیل می شوند.

وی در ادامه به صحبت های وزیر ارتباطات اشاره کرد که طبق آن در یک سال گذشته صد هزار شغل در ICT و حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده و با استناد به همین گفته، اظهار نمود که فضای مجازی فضای مناسبی برای اشتغال است.

او در ادامه گفت: برای این کار باید فضای مجازی ما مناسب باشد، باندهای ما آماده باشد، سختگیری ها برای شبکه های اجتماعی را باید کم کنیم چون زندگی، ارتباط و شغل مردم امروز با شبکه های اجتماعی گره خورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • مسعود هوشیار
    مسعود هوشیار | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    زیاد جوش نیار مگه قبلیا چیکار کرده بودن . شخص مورد نظر شما خوشبختانه از جریان انتخابات کنار گذاشته شد و خواهی نخواهی ایشون رو چهار سال دیگه باید تحمل کنید

    • مجید
      مجید | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      اول اینکه اگر منظورت از شخص مورد نظر من احمدی نژاده که به اطلاع شما برسونم که ایشون شخص مورد نظر من نیست و نخواهد بود! مثل شما هم خیلی خوشحال شدم که این مردک کنار گذاشته شد! ولی امیدوارم سری بعد هرکسی رای بیاره جز این حسن کلیدساز دروغگو!

  • molavy
    molavy | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    آقای رییس جمهور. شما که زمان انتخابات میگفتین دلار بالای ۱۵۰۰ تومن از بی کفایتی دولت هست. تو اوج تحریم ها دلار ۳۷۰۰ بود. الان بعد برجام شده ۴۱۵۰. شما چطور روتون میشه حرف بزنید نمی دونم

    • مسعود هوشیار
      مسعود هوشیار | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      احمدی نژاد مایه گذاشت دلار نهصد تومانی رو بیش از چهار برابر کرد یعنی چهارصد درصدولی دوره روحانی کمتر از بیست درصد زیاد شده . دوم اینکه شما اذعان دارید که الان اوج تحریم نیست که این نشون میده تلاش روحانی برای رفع تحریم ها موثر بوده

    • مجید
      مجید | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      فقط میخواست مارو خر کنه!
      وگرنه داداش حسین فریدونش که دلارها رو همه رو برده دبی و ...
      نزدیک انتخاباته باید یک جوره خرج ستادهای انتخاباتی شون در بیاد!

  • بهنود آراسته
    بهنود آراسته | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    دوستان سال هشتاد و چهار همین حرفها گفته میشد دیدیم تو اون هشت سال چه بلایی سر کشور اومد روحانی کاری انجام نده خیلی بهتر از کوتوله های سیاسی هستش که مملکت رو شخم میزنن

    • mohammad latifi
      mohammad latifi | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      یعنی یا روحانی یا احمدی نژاد؟ ?? چون احمدی نژاد بد بوده روحانی هم اجازه داره بد باشه؟ خدایا چرا ظهور نمیکنی؟؟ ??

      • مجید
        مجید | ۱۳ دی ۱۳۹۵

        با این دوستمون کاملا موافقم! یعنی هرکی به این روحانی انتقاد داشته باشه (مثل خودش که تو این چندسال به همه توهین کرده) زود بهش برچسب احمدی نژادی میزنن! به همین هوا هم نمی زارن بهش انتقاد بشه! یک جورایی احمدی نژادی شده کلمه ای برای بستن دهان منتقدین روحانی! بابا منم مثل شما از احمدی نژاد بدم میاد! ولی قرار نیست چشمم رو به روی دروغ ها و کم کاری و ها فسادهای این دولت ببندم!

      • بهنود آراسته
        بهنود آراسته | ۱۳ دی ۱۳۹۵

        نه عزیزم. اول اینکه خدا هیچ موقع ظهور نمیکنه ثانیا بین گزینه های موجود که تایید میشن شما گزینه دیگری نداری مثلا بخواهی روشنفکری مثل زیباکلام رو انتخاب کنی یا امثال اون که هیچ شانسی برای انتخابات ندارن. سوم اینکه بفرمایید راه حل شما چیه وگرنه انتقاد آسونه

        • mohammad latifi
          mohammad latifi | ۱۳ دی ۱۳۹۵

          بنده راه حلم شفافیت اقتصادی هست. یعنی کمپین ایجاد کنیم و فقط به کسی رأی بدیم که حساب های بانکی خودش و وزرای کابینش رو عمومی کنه. الان هم یه کمپین ایجاد شده که میتونید توش عضو بشید
          ضمناً تشکر میکنم که ذهن من رو درباره ظهور خدا روشن تر کردید چون تا قبل این نمی تونستم?

          • مسعود هوشیار
            مسعود هوشیار | ۱۴ دی ۱۳۹۵

            اول برو فعل درست استفاده کردن رو یاد بگیر نمیتونستم به جای نمیدونستم خدا امثال تو رو ببینه حتما ظهور میکنه .حساب بانکی صادق محصولی شفاف شد مگه چه اتفاقی افتاد

    • bagher
      bagher | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      ببند دهنتو...شما عیرت ندارید که هنوز از روحانی دفاع میکنید

  • dehghan
    dehghan | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    فقط بلده حرف بزنه و بگه رشد اقتصادی ما چیزی ندیدیم

  • King Arc s معصوم
    King Arc s معصوم | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    بنظرم ایشون بیشتر از اینکه با کار و عمل ، دستاورد برای دولت داشته باشن سعی میکنن با شعار ها و مسائل حاشیه ای دل مردم رو بدست بیارن
    .
    یعنی مشکلاتی مثله بی کاری ، شکست برجام و... رو رها کردن و دقدقشون شده لغو تعدادی کنسرت در تهران و یا لغو سخنرانی فلان شخص در مشهد

    لغو سخنرانی مایه شرمساریه ولی گور خوابی و ... نه

    • molavy
      molavy | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      آی گفتی. خطابه خوب بلده. ولی مدیریت نه. اون از وزیر هایی که آورده. خودش میگه باید به جوون ها میدون بدیم. بعد وزیرش میگه ایران ها فقط بلدند آبگوشت درست کنن. اون وزیر راه که حتی به همین هم اعتقاد نداره. برای غذای قطار ها رفته قرارداد ده ساله با هلندی ها بسته

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    حسن داداش درسته بايد كم بشه ... ولى دستِ تو كه نيس :(

  • آریا
    آریا | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    فقط خوب بلده شعار بده ولی عملا در دوران ایشون وضع هه چی بدتر شده

    • mostafa
      mostafa | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      لیاقت شما همون احمد شاهه

    • mostafa
      mostafa | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      اره
      دلار رو 3700 تحویل گرفت
      داره همون حدود تحویل میده
      احمدی دلار رو 800 تحویل گرفت
      چند تحویل داد اخر دوره 8 سالش؟
      شما هرکی میاد رو کار میگین بده
      عادت شده
      هر اتفاقی تومملکت میفته میگید بده
      عادت کردین
      خب بفرمایید برید از اینجا اگه اینقد بده
      کسی مجبورتون نکرده

  • مهدیار
    مهدیار | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    شاید حرفم به نظرتون مسخره بیاد اما حقیقته :
    مگه سخت گیری هست که بخواد کم بشه ، هرکی هرچی دوست داره میزاره هیچ برخوردی هم نمیشه ، نمونه اش کانال های مستهجن تلگرام که کم هم نیستند و هر روز دارند بیشتر می شوند ، این آقا به دلیل این که به تازگی مردم از بعضی اقدامات مثل فیلتر کلش ناراضی اند از فرصت استفاده کرده و اینو گفته وگرنه الان رو شبکه های اجتماعی مثل تلگرام هیچ سخت گیری نیست

    • behzad_izadi
      behzad_izadi | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      انگار شما فیسبوک و توتیتر تاحالا ندیدی و نمیدونین قدمتش بیشتر از تلگرام است و مدت زمان مدیدی بی مورد در کشور ما فیلتر شده اند

      • Night Fury
        Night Fury | ۱۳ دی ۱۳۹۵

        youtube هم فیلتره

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    ایشون حرف زیاد می زنن ولی ما که عملی ندیدیم

  • hamid
    hamid | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    بالخره یکی ی حرف درست زد

    • molavy
      molavy | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      زیاد جدی نگیر. دولتش دم گوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی