ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از کروم بوک 11 N7 با بدنه ی مستحکم پرده برداشت

اگر الزاماً به نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز احتیاج نداشته باشید، کروم بوک ها یکی از ارزان ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ هایی هستند که می توانند نیاز شما را با استفاده از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۱

اگر الزاماً به نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز احتیاج نداشته باشید، کروم بوک ها یکی از ارزان ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ هایی هستند که می توانند نیاز شما را با استفاده از سرویس های اینترنتی مرتفع نمایند.

Chromebook 11 N7 یکی از جدیدترین ها از این نوع است که به دست ایسر ساخته شده و ساعتی پیش در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در آمده است.

سازنده در ساخت این محصول تاکید زیادی روی استحکام بدنه داشته است و کیبورد دستگاه نیز قادر است در مقابل پاشیده شدن آب از خود مقاومت نشان دهد.

کروم بوک جدید ایسر با وجود اندازه ی کوچک و قابلیت حمل بالا، به لطف بدنه ی محکم گواهی US MIL-STD-810 را دریافت کرده که نشان می دهد سقوط از ارتفاع 1 متری و فشار تا 60 کیلوگرم، مشکلی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی کند.

سازنده می گوید عمر باتری محصول به 12 ساعت می رسد که رقم قابل قبولی است، خصوصا با توجه به اینکه بر اساس اطلاعات اعلام شده در نمایشگاه، بدنه ی باریک دستگاه تنها 0.87 ضخامت دارد و وزن بدنه هم فراتر از 1.3 کیلوگرم نمی رود.

نکته ی قابل توجه برای کاربران هم اینکه کروم بوک ایسر به زودی مثل دیگر محصولات مشابه خود بروزرسانی گوگل را دریافت می کند و پس از آن قادر خواهد بود اپلیکیشن های اندروید را هم روی سیستم عامل Chrome OS اجرا نماید.

سازنده یک پردازنده 2 هسته ای سری سلرون اینتل را برای کروم بوک جدید در نظر گرفته و از دیگر ویژگی های دستگاه نیز می توان به 4 گیگابایت حافظه ی رم، 1 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 11.6 اینچی اشاره کرد که بسته به مدل انتخابی می تواند لمسی هم باشد.

ایسر می گوید فروش این محصول را به زودی از بازار آمریکای شمالی آغاز می شود و پس از آن حدود یکماه دیگر شاهد عرضه در اروپا، خاورمیانه و آسیا خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی