ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با هدست گیمینگ Cloud Revolver S شرکت هایپراکس آشنا شوید

هایپر اکس (HyperX) چند سالی است که به عرضه لوازم جانبی گیمینگ مشغول است و به دلیل کیفیت قابل قبول محصولاتش از محبوبیت خوبی برخوردار شده. این شرکت با حضور در CES 2017 از جدیدترین ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۶

هایپر اکس (HyperX) چند سالی است که به عرضه لوازم جانبی گیمینگ مشغول است و به دلیل کیفیت قابل قبول محصولاتش از محبوبیت خوبی برخوردار شده. این شرکت با حضور در CES 2017 از جدیدترین هدست گیمینگ خود با نام Cloud Revolver S پرده برداشت.

هایپر اکس در طراحی محصولاتش همیشه به دو امر مهم توجه ویژه ای داشته است و Cloud Revolver S نیز از این قضیه مستثنی نیست؛ اول راحتی و پس از آن کیفیت صدا. Cloud Revolver S کاملاً «پلاگ اند پلی» است، یعنی نخستین هدستی به شمار می رود که می توان آن را از طریق یک کابل USB و بدون نیاز به کارت صدا یا باکس های کمکی، مستقیماً به کامپیوتر متصل کرده و صدای فراگیر 7.1 کاناله را تجربه کرد.

فوم های مخصوص هدست و سربند استیل و پهن Cloud Revolver S نیز راحتی مناسبی را هنگام اجرای بازی ها برای چند ساعت متوالی فراهم می سازد. علاوه بر این هدست مورد بحث از درایورهای ۵۰ میلیمتری بهره مند شده تا کاربر بهترین تجربه شنیداری و گفتاری را در هنگام استفاده از آن داشته باشد.

Cloud Revolver S در اصل برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده و از مارس ۲۰۱۷ با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی