ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین Pop محصول پولاروید قابلیت چاپ
تکنولوژی

پولاروید دوربین فوری و ۲۰ مگاپیکسلی Pop را معرفی کرد

شرکت «پولاروید» (Polaroid) سال هاست که حضوری فعال در نمایشگاه CES داشته و امسال نیز کمپانی مذکور با دستی نسبتاً پر به لاس وگاس آمده است. یکی از محصولات تازه معرفی شده دوربین فوری ۲۰ مگاپیکسلی Pop ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۰

شرکت «پولاروید» (Polaroid) سال هاست که حضوری فعال در نمایشگاه CES داشته و امسال نیز کمپانی مذکور با دستی نسبتاً پر به لاس وگاس آمده است. یکی از محصولات تازه معرفی شده دوربین فوری ۲۰ مگاپیکسلی Pop است که می تواند تصاویر گرفته شده را روی کاغذی با ابعاد ۳ در ۴ اینچ (۷.۶ در ۱۰.۲ سانتی متر) به چاپ برساند.

این که دوربینی بتواند به طور مستقیم عکس های گرفته شده را به چاپ برساند، به هیچ وجه چیز جدیدی نیست، اما دوربین Pop پولاروید از معدود دوربین های دیجیتالی خواهد بود که از چنین قابلیتی برخوردار است.

کاغذی که این دوربین فوری برای چاپ تصاویر از آن بهره می برد، نوعی کاغذ بی نیاز از جوهر است که در تولید آن از فلز روی استفاده شده.

polaroidpop_01

محصول تازه پولاروید علاوه بر چاپ عکس ها، می تواند آنها را درون یک حافظه microSD نیز ذخیره سازی کند. حتی می توان با این دوربین به ثبت ویدیوهای تمام اچ دی نیز پرداخت. تمام کنترل ها، عکس ها و ویدیوهای گرفته شده نیز به کمک یک نمایشگر لمسی ۳.۹۴ اینچی از نوع LCD در دسترس کاربر قرار خواهند داشت.

علاوه بر این ها، دوربین فوری Pop با بهره مندی از اتصال بلوتوث و وای فای، امکان ارسال تصاویر برای موبایل های هوشمند یا لپ تاپ ها را نیز داراست.

خبر بد این که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ نباید انتظار عرضه این محصول به بازار را داشت. ضمن این که پولاروید هنوز قیمتی برای آن تعیین نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    کلن تکنولوژی چاپ فوری عکس رو همین پلاروید ابداع کردن 40 و خورده ای سال پیش. ما دروبینش رو هنوز هم داریم

مطالب پیشنهادی