ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی در حال توسعه برای سوییچ خبر داده است.

سوییچ به طور رسمی در ۱۲ ژانویه به وقت ژاپن (۲۴ دی ماه) معرفی خواهد شد و نینتندو از قیمت، مشخصات فنی و احتمالا تاریخ عرضه این کنسول پرده بر می دارد. با این حال گویا خود نینتندو نیز همانند تمامی گیمرها برای معرفی سوییچ هیجان زده است.

به همین منظور ژاپنی های شگفت انگیز می خواهند با برگزاری رویداد زنده Treehouse آن هم دقیقا در عصر روز مراسم معرفی سوییچ، تمامی کاربران را در سراسر جهان شگفت زده کنند. رویداد Treehouse قرار است در ۱۳ ژانویه به وقت آمریکا (۲۴ دی ماه) به صورت آنلاین برگزار شود و نینتندو می خواهد در جریان آن، از بازی های آینده سوییچ سخن به میان آورد.

nintendo_switch_1-600x284-w600

خوشبختانه نینتندو از وجود دوبله همزمان انگلیسی روی کنفرانس ۱۲ ژانویه خبر داده است تا کاربران غیر ژاپنی نیز بتوانند به راحتی از تمامی اطلاعات ارائه شده، همزمان با برگزاری رویداد مطلع شوند.

مراسم معرفی سوییچ دقیقا در ساعت ۷:۳۰ صبح ۲۴ دی ماه به وقت تهران برگزار خواهد شد و تنها چند ساعت پس از به پایان رسیدن آن می توانید در ساعت ۱۸:۰۰ همان روز، رویداد آنلاین Treehouse را از طریق یوتوب و توییچ تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    شما ایشالله به طور زنده گزارشش میکنید دیگه با زیرنویس فارسی؟

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۸ دی ۱۳۹۵

      سلام، بله حتما تمامی اخبار هر دو مراسم رو بلافاصله منتشر می کنیم.

مطالب پیشنهادی